Javel Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hadde reperasjon midt i forrige uke. Etter 3 dager var det samme problem igjen. Merkeverkstedet sa at det ville gå på reklamasjon. Noen fortalte meg at man også har krav på leiebil i sånne tilfeller, om det er vanskelig å komme seg på jobb. Noen som vet om det stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Går ikke det på forsikringa..? Litt usikker på åssen det er når det er reklamasjon, men om det går på forsikringa, så fikk jeg beskjed om at jeg måtte bevise at jeg hadde bruk for bil i tilknytning til jobb for å få leiebil. Litt kjedelig siden jeg ikke hadde det, men noen kjørte i bilen min og gjorde den ukjørbar.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 fatters hadde samme dealen for et års tid siden elns. Han hadde fått en i ræva og hadde leiebil betalt av forsikringsselskapet når bilen var inne på rep. Når han fikk den igjen funka ikke varmetrådene og mens bilen var inne på rep igjen da så fikk han leiebil dekket av verkstedet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Fikk leiebil pga jag hadde noe som kalles "mobilitetsgaranti", som du visstnok har om du har fulgt sevicene hos merkeforhandler. P.S. Dette dreier seg ikke om kollisjon/forsikringsak, men en teknisk feil med startern. Hadde altså rep. få dager siden, så det er en reklamasjonsak for verkstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg