weltzin Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Legge ut bildene i ein ny tråd eg. Fine den, trenge senk ja.. ska jo ikkje eg sei noke då, som kjøre original Gle.. ja det e meg som sige rundt i Etne av og te.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 jeg liker 850 men syns ikke den passa den bakfangeren! Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ekke det der styling fra 240? det finnes langt penere plastik en det kittet der. ellers pen bil :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 USJ!!!! og ja.. senk den foran og.. .. men... usj.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 se dær ja...der fikk du det til:) stili bil da:) kordan fælga e d som tår på a? dæm va litt hæftig;) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Du skal ha ros for å ha klart å få på 13 toms hjul...... heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Nå syns eg dåke e litt stygge her.. folk må nå få gjera med bilane sine som dei sjøl vil. 13 toms hjul? felgene fins vel berre i 15, 16 og 17 i følge martins.no Senk va vel grunne til at LadiesFirst starta den andre tråden.. Weltzin Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 der va bildene på plass ja... takk for hjelpa... grunnen til eg starta den andre linken va jo pga av senking!!!!! vis du hadde gidda følgt litt me så hadde du jo fått me deg d... stylinga kommer til både 240 og 850 i følge bcb...... det er 17" BM foggia felger som står på den nå... eg er i vertfall fornøyd me den .. så dere får bare meine ka dere vill... noen liker orginalt og andre ikke.. eg liker minst muli orginalt.. fikk masse skryt av deb når den stod på rudskogen, så d var gøy.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 ka va d du betalte for fælgan da? *sikle, sikle*:) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Var vel ikke det mest vellykkede styling-kitet jeg har sett det der. Bilen hadde vært mye finere orginal med senk og de hjula. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Godt å høre at du er fornøyd med bilen din, for det der er noe av det styggeste jeg har sett av styling på 850. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Bilen ser jo bra ut den, men den stylinga der hører ikke hjemme på den bilen! Hvis du ser på bilen i sin helhet ser en jo at dem fangerane der ikke harmonerer med resten av utseendet på bilen, totalt miss spørr du meg!! Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Godt å høre at du er fornøyd med bilen din, for det der er noe av det styggeste jeg har sett av styling på 850. Jeg må nok desverre si meg enig...men det jo litt smak og behag og, personlig liker jeg det cleant strøkent og forseggjort uten plastik..noen liker det andre. Uansett finnes det jo out a way mange plastik-kit til 850 som er hvassere enn det der, blei litt "overkill" for min del!;) Men liker du bilen din så skal du stå på ditt og gjøre ting som du vil! *respekt* Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 jeg er jo heller ikke noe fan av plast, men faktumet at det faktiskt er EI JENTE som har eier bilen, får meg til å glemme alt som heter plast og alt mulig annet også!! men med en tomme og to større felger, og kraftig senk, så blir bilen veldig mye finere! men det er jo allerde planlagt så... gleder meg til å se mer til dene bilen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Kan jo hende dama er clean selv om det er plastik på bilen;) Jeg bare foreslår nye typen baklykter fra 1995->:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg