Colli Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hm, her trengs noen ord fra meg igjen ser jeg. *roe ned damen og trøste henne med en klem* Drit i hva de sier da! :) Kan sikkert surfe gjennom bilene til de som slenger drit, og de er ikke halvparten så fin og fet som din. Bare ignorer det, liker du det, er det bra! Masse klemmer, varme og lange fra meg! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alufell Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 drit i ka dei pappagutttene sier dei har ikke peiling!!! 850 en din er den råeste som eg har sitt!!!!!!! me dei nye felgane dine å enda meir senk blir den heilt konge! den er rett og slett skam rå når du svinger ned på tomta (råne plassen her) å stiller den opp. du har masse å være kry øve, du har jort alt sjøl og nådd LANGT ME DEN!!! så drit i pappaguttene ladies first dei er ikke verdt å ofre en tanke. klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 takker for d begge to happyhappy dei kan si ka dei vil. eg har nådd lenger en dei fleste som snakker drit her inne om bilen min, hadde ikke nådd så langt vis eg ikke tørte å satse på noe enn en standar rfanger. klemmemne varmer godt dei vett dere. stor klem tbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Det er det eg seie, det er faktisk ikkje alle som ender opp ein fin 850. Eg glea meg til å sjå neste prosjektet ditt, Monica. Stå på, følg stilen, du kjem langt med det. :) Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Kunne man fått sett et bilde av eier og bil sammen?Så jeg kansje kjenner igjen deg på rudskogen osv.så jeg kan komme og hilse på :) klem :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Kunne man fått sett et bilde av eier og bil sammen?Så jeg kansje kjenner igjen deg på rudskogen osv.så jeg kan komme og hilse på :) klem :) hei, beklager, jeg har ikke noen bilder av meg og bilen sammen. :P Ladiesfirst: Pell deg på volvotreff på søndag, så skal jeg heller gi deg en klem eller to! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hei,beklager, jeg har ikke noen bilder av meg og bilen sammen. :P Ladiesfirst: Pell deg på volvotreff på søndag, så skal jeg heller gi deg en klem eller to! På rudskogen?jeg kommer ditt jeg:)hvor og når? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 i bergen?det blir nok litt langt for min del for og få litt kos :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Satt lenge og så på bildene av bilen før jeg helt skjønte hva som var galt. For noe feil det er det... Du sier det er 17" dekk men det ser jo ut som 12", vet du hvorfor? profilen på gummi`n din er riv ruskande gal. Orginale 850`r med 15" ser jo større ut enn det der. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Det kommer jo 18" har hun sagt, så vidt jeg husker. Blir nok bedre da samt at den skal senkes mer...;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Det kommer jo 18" har hun sagt, så vidt jeg husker. Blir nok bedre da samt at den skal senkes mer...;) hørte eg 19" happyhappy skulle egentli være 18", men d ser ut til at eg satse på 19". men felgene må først komme t norge..... er lei av å vente på dei. men den som venter på noe godt venter ikke forjeves weeee...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ka ti er treffet? og kor? kommer kanskje vis det ikke er for langt vekke.. og vis 850en er ferdig til dess, driver på me dvd anlegget i den nå.....og ikke minst fått dei nye felgane å senk må sef være på plass før eg tar den på veien. vis ikke tar eg kanskje en av 740ène mine opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ka ti er treffet? og kor? kommer kanskje vis det ikke er for langt vekke.. og vis 850en er ferdig til dess, driver på me dvd anlegget i den nå.....og ikke minst fått dei nye felgane å senk må sef være på plass før eg tar den på veien. vis ikke tar eg kanskje en av 740ène mine opp.. hørte fra en volvo kær her på forumet at treffet var i bergen:(det er litt langt for min del.Så blir ikke noe klem på deg ladies first,men du skulle på rudskogen til sommern? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hehe... ja eg skal på rudskogen både i sommer og på september treffet.. må jo ha me meg høydepunktene på året vett du happyhappy klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 da ses vi sikkert i juli ;) legg ut bilde av deg og bilen da :) klem Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg