Gå til innhold

LadiesFirst sin 850

Ranger emnet

weltzin

Anbefalte innlegg

Hm, her trengs noen ord fra meg igjen ser jeg. *roe ned damen og trøste henne med en klem* Drit i hva de sier da! :) Kan sikkert surfe gjennom bilene til de som slenger drit, og de er ikke halvparten så fin og fet som din. Bare ignorer det, liker du det, er det bra!

Masse klemmer, varme og lange fra meg! ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

drit i ka dei pappagutttene sier dei har ikke peiling!!! 850 en din er den råeste som eg har sitt!!!!!!! me dei nye felgane dine å enda meir senk blir den heilt konge! den er rett og slett skam rå når du svinger ned på tomta (råne plassen her) å stiller den opp. du har masse å være kry øve, du har jort alt sjøl og nådd LANGT ME DEN!!! så drit i pappaguttene ladies first dei er ikke verdt å ofre en tanke.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne man fått sett et bilde av eier og bil sammen?Så jeg kansje kjenner igjen deg på rudskogen osv.så jeg kan komme og hilse på :) klem :)

hei,

beklager, jeg har ikke noen bilder av meg og bilen sammen.

:P

Ladiesfirst: Pell deg på volvotreff på søndag, så skal jeg heller gi deg en klem eller to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt lenge og så på bildene av bilen før jeg helt skjønte hva som var galt. For noe feil det er det... Du sier det er 17" dekk men det ser jo ut som 12", vet du hvorfor? profilen på gummi`n din er riv ruskande gal. Orginale 850`r med 15" ser jo større ut enn det der.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo 18" har hun sagt, så vidt jeg husker. Blir nok bedre da samt at den skal senkes mer...;)

hørte eg 19" happyhappy

skulle egentli være 18", men d ser ut til at eg satse på 19". men felgene må først komme t norge..... er lei av å vente på dei. men den som venter på noe godt venter ikke forjeves weeee......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka ti er treffet? og kor? kommer kanskje vis det ikke er for langt vekke.. og vis 850en er ferdig til dess, driver på me dvd anlegget i den nå.....og ikke minst fått dei nye felgane å senk må sef være på plass før eg tar den på veien. vis ikke tar eg kanskje en av 740ène mine opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka ti er treffet? og kor? kommer kanskje vis det ikke er for langt vekke.. og vis 850en er ferdig til dess, driver på me dvd anlegget i den nå.....og ikke minst fått dei nye felgane å senk må sef være på plass før eg tar den på veien. vis ikke tar eg kanskje en av 740ène mine opp..

hørte fra en volvo kær her på forumet at treffet var i bergen:(det er litt langt for min del.Så blir ikke noe klem på deg ladies first,men du skulle på rudskogen til sommern?

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider