Gå til innhold

LadiesFirst sin 850

Ranger emnet

weltzin

Anbefalte innlegg

Gjett om det er et dårlig sjekketriks å legge ut om a!!;) hehe. men stas med de "eldre"..hehe, mye bra der ja!

veit det er et dårlig sjekker triks, men men jeg tror ikke jeg og ladis first passer så bra sammen har vi funnet ut;)heeh

Stas med eldre ja.skjønner ikke hva hu voksene deilige dama så i meg haha!

men men sorry my laidy at jeg poster litt rart her.er bare i litt godt humør hehe

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha... det du har skreve der er nåkk bare ønsketenking fra di side... for eg har ikke pratet me deg en gang.

nå begynner dvd anlegeget å ta form i 850 . alle kablene er trekt, nedfellings plass til forsterkerene er lagt. trekt kassene .... så d begynner å nerme seg litt nå, men er forsatt en del ijenn. skal lage til noe lys og noe merke baki.

strobe grøftelys er komt på plass. desse fungerte jævla bra. blue visjon pærer er komt på plass. green stuff filter montert, blei RÅ lyd! weee...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... det du har skreve der er nåkk bare ønsketenking fra di side... for eg har ikke pratet me deg en gang.

nå begynner dvd anlegeget å ta form i 850 . alle kablene er trekt, nedfellings plass til forsterkerene er lagt. trekt kassene .... så d begynner å nerme seg litt nå, men er forsatt en del ijenn. skal lage til noe lys og noe merke baki.

strobe grøftelys er komt på plass. desse fungerte jævla bra. blue visjon pærer er komt på plass. green stuff filter montert, blei RÅ lyd! weee...

Høres bra ut!! Satse på å komme på Hokksundtreffet du a...har lyst til å se bilen din, folk er jo så uenige og mye div..er som regel noe annet å se det i virkeligheta!:D

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

245 orginal.for et dårlig kjekketriks ;) jeg gjennomskuer deg;)Ladies first,jeg snakket ikke om jeg hadde møt deg på byen.men fikk med meg en annen dame som var 26 hehe men men og en ønske tanke fra min side,Kravstor du eller?

Ladies first er ikke 26...;)

Og jeg sjekker ikke opp noe som helst..hehe

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider