Gå til innhold

LadiesFirst sin 850

Ranger emnet

weltzin

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:roll:

Etter å ha lest igjennom hele tråden til "Ladies First", måtte j bare le... :D

Var nesten redd for at j hadde kommet inn på noe "eros-chatte" sider j nå, når j så all sjekkinga som foregår her kiddie (helt til j så at det stod http://www.bilforumet.net på adresse-felta i IE)

Uansett, stå på med bilen din LF, alle kan ikke ha lik smak uansett :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
:roll:

Etter å ha lest igjennom hele tråden til "Ladies First", måtte j bare le... :D

Var nesten redd for at j hadde kommet inn på noe "eros-chatte" sider j nå, når j så all sjekkinga som foregår her kiddie (helt til j så at det stod http://www.bilforumet.net på adresse-felta i IE)

Uansett, stå på med bilen din LF, alle kan ikke ha lik smak uansett :)

hehe ser du ut som monika og driver med volvo, og kommer inn HER! så liggre jo ALT til rette for slik hel-dårlig "tv-shop" sjekking! haha

lenge siden vi har prata nå monika? send en mld på jobb i morgen eller noe? blir skoi på rudskogen i juli:D hehe synd du ikke skal kjøre rundt:( men du er md på "volvo campen" hvis det blir noe av den? eller skal du stå oppe med banen du? vi må hvertfall treffes å prate litt sjit:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok desverre si meg enig...men det jo litt smak og behag og, personlig liker jeg det cleant strøkent og forseggjort uten plastik..noen liker det andre. Uansett finnes det jo out a way mange plastik-kit til 850 som er hvassere enn det der, blei litt "overkill" for min del!;)

Men liker du bilen din så skal du stå på ditt og gjøre ting som du vil! *respekt*

Æ må si mæ enig me dæ æ Martin.. rett å slett....

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider