s90r Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Klar med bilen til Våler el?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Bilen er vel klar???eller hadde du større planer med den??t5 motor ja fått kasta oppi det enda?ga du får en slik motor ??hvor fikk du tak i den?? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Klar med bilen til Våler el?:) våler kommer eg nåkk ikke på.... gidder ikke reise pga støy begrensninga.. når eg først reiser på treff må me jo ha masse lyd å action happyhappy skal du eller? klar me supra motoren din nå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Bilen er vel klar???eller hadde du større planer med den??t5 motor ja fått kasta oppi det enda?ga du får en slik motor ??hvor fikk du tak i den?? bilen er ikke heilt klar vil jøre litt meir me den før eg tar den på treff. t5 motoren har eg ikke satt i enda. men skal begynne på den når eg er ferdi med alt d andre. fikk tak i den gjennom volvo... levere inn den som står i, med en go del lapper imellom. gleder meg vilt t å kjøre t5.. då får eg ut å sette ny fart pers happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 våler kommer eg nåkk ikke på.... gidder ikke reise pga støy begrensninga.. når eg først reiser på treff må me jo ha masse lyd å action happyhappy skal du eller? klar me supra motoren din nå eller? Blir nok å vente til Rudskogen for min del;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 er enig me deg der.... rudskogen er heilt konge å være på. gleder meg sykt masse.happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Heisann! :) Kan du legge ut flere bilder nå? Av interiør, DVD osv... Vil se bilder av bilen din! Flink jente! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Oi, eg må sei at du stod i skuddretning i ein stund der. Den er ikkje fin, og den er ikkje stygg - heilt grei bil. Eg må innrømma at bakfangeren ikkje er noko særleg, men resten ser jo heilt greit ut. Eg trur ikkje alle jente klare å oppnå med det der, eg kan lova deg at det er ikkje det verste eg har sett av jente styling (eller kva skal eg kalle det?). Eg synast det er veldigt bra for å vere Monica. ;) Eg vonar du lykkast med andre prosjekt! Mvh Simon. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Fin bil med feil styling og stuk.... *gråte* Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Oi, eg må sei at du stod i skuddretning i ein stund der. Den er ikkje fin, og den er ikkje stygg - heilt grei bil. Eg må innrømma at bakfangeren ikkje er noko særleg, men resten ser jo heilt greit ut. Eg trur ikkje alle jente klare å oppnå med det der, eg kan lova deg at det er ikkje det verste eg har sett av jente styling (eller kva skal eg kalle det?). Eg synast det er veldigt bra for å vere Monica. ;)Eg vonar du lykkast med andre prosjekt! Mvh Simon.[/QUOTe du frekk elle? pga at eg er jente så skal liksom ikke eg vite ka eg vil ha og ka eg synes er bra?!!!!!!!!!!!!!! du er faen meg frekk... har nådd langt me 850en, og har ikke tenkt å la sånne idioter som deg å trakke på meg, eg gir meg ikke så lett... eg går andre veier enn ka ALLE andre som ikke TØRR å jere noe uten om d vanlige...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 ikke noe personlig, men det er noe av styggeste jeg har sett! jeg liker egentlig 850 men det der var ikke pent. Det stylingkittet ødelegger hele bilen syns nå jeg :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo V70 T5 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Ladies first drit i hva pappaguttene sier om bilen din. Det er da lite interessant for din del hva andre mener om stylinga så lenge du liker den. Du må bare ta igjen med guttene,hehe. Synes det er kult at ei jente er så engasjert i bil jeg. Stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 er du frekk elle? pga at eg er jente så skal liksom ikke eg vite ka eg vil ha og ka eg synes er bra?!!!!!!!!!!!!!! du er faen meg frekk... har nådd langt me 850en, og har ikke tenkt å la sånne idioter som deg å trakke på meg, eg gir meg ikke så lett... eg går andre veier enn ka ALLE andre som ikke TØRR å jere noe uten om d vanlige...... Nei, eg er ikkje frekk. Les gjennom inlegget mitt igjenn, og BRUK tiden godt! Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 dere klager ALLTID over at det er så få jenter som driver me bil, men når dere ser at det er noen jenter som når lengre enn dere så får dere kav å så skal dere trø dei mest muli ner i driten.. er d rart at det er så få jenter som tørr å drive me d då!! sjerp dåke!!!!!!!! har nådd langt me 850en å lenger skal eg nå BARE VENT Å SE!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Ladies first drit i hva pappaguttene sier om bilen din. Det er da lite interessant for din del hva andre mener om stylinga så lenge du liker den.Du må bare ta igjen med guttene,hehe. Synes det er kult at ei jente er så engasjert i bil jeg. Stå på. tusen takk... jada pappa guttene kan si ka dei vil. er ikke alle som springer hjem å griner seg til alt... eg har betalt å jort det alt med bilen sjøl (utenom toninga d har riis bilglass gjort). så dere pappa gutter, stikk hjem å grin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg