Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hehe... ja eg skal på rudskogen både i sommer og på september treffet.. må jo ha me meg høydepunktene på året vett du happyhappy klem Da ses vi sikkert der:)Smeller opp en camp der du da?sover og drekker osv?det skal jeg:)Opel Mafian kommer Beware hehe:)kansje jeg kommer luskende inn i teltet ditt om natten:)Hopper på deg og gir deg en stor klem hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 nå må du slappe av litt omegamannen...jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 nå må du slappe av litt omegamannen...jerkoff Ey"!:boxers Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 he he neida skal ikke forstyrre jeg:) noe nytt med bilen da ladies first? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ja en haug med lsd skjermer og greier:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 nå går d i dvd anlegg... går litt seint men d er pga av overtid på jobben... skal felle ned forsterkerene baki , hadde håpt å hatt dette klar til treffet på søndag som kommer. men tviler på at eg er ferdig til dess. skal skifte til åpent filter på den i dag så d blir litt meir gromm lyd+ fjerne katten. wee..... klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hei monika :) får vi noe bilde av deg og bilen eller? skal ringe ang de delene du lurte på i kveld.. se hva jeg kan skaffe.. klem Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hey.. ja må bare ta bildene først .... har faktisk ingen bilder av meg å bilen når den er stylet... må vente på fint vær først... hehe.. å d kan jo ta si tid her på vestlandet.... men skal legge dei ut når eg har fått tatt dei. flott d vist du får sjekket opp i dei delene.. klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 sitter i tlf med jonas nå faktisk.. han viste ikke helt enda.. men sjansen er stor ;) kanskje jeg skal legge ut bilde av deg? :P klem Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe... tror ikke d nei... er jo ikke bilde av bilen der... henger ikke på bilder eg.. hehe.... klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe. ser deg på hokksund 21 mai ;) kan ta bilde og legge ut da :) klem Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jeg kommer å til hokksund...klem.;) heheh Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ta og legg ut bilde av dama da?:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hehe. da trur jeg monika blir litt små sur:P men hun ser ikke værst ut ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hehe... hadde vert gøy å komt på treffet.. kor mange biler pleier d å komme då? vett eg skal på et volvo treff i september.. men husker ikke heilt kor d var... kanskje d var i nærheten av seljesta en plass.... tror ikke du skal legge ut bilde nei...hehe... men takk for komplemanget.. happyhappy klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg