SpontaN520i Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen som vet om et super kraftig 4x6"forn sett trenger et som spiller bra. uansett pris babyhmm? Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen som vet om et super kraftig 4x6"forn sett trenger et som spiller bra. uansett pris babyhmm? Unnskyld at jeg spør, men hvor mange tråder har du startet i dag? Og blir vel ikke laget så kraftige 4x6".. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen som vet om et super kraftig 4x6"forn sett trenger et som spiller bra. uansett pris babyhmm? nei :D Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Regner med du mener et komponentsett da? Audiobahn er vel av de få som har dette. Skal det være noen mellombass foran der i tillegg? Og hva mener du med Super Kraftig? Og har du noen eksempler på hva du synes spiller bra fra før? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Earthquake F4x6-R spiller utrolig høyt og pent til den latterlige prisen av 995,- Men det er en 2-veis coaxial høytaler, ikke et komposett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Dette blir mas om detaljer selvfølgelig, men det der er da en 6x8" ? Med mindre den har en 1/4" diskant... :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Dette blir mas om detaljer selvfølgelig, men det der er da en 6x8" ? Med mindre den har en 1/4" diskant... :) hva skal jeg svare til noe sånt da?? står det 4x6" på esken så får vi vel stole på det og hvertfall når den levers til såkalt "perfectfit" for orginal montering... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg tviler ikke på at du greier å levere riktig høyttaler i tilfelle, jeg siktet til bildet du la ut. Dette er en 4x6" Litt forskjell... :) ...men som sagt, flisespikkeri fra min side... ble jo kjedelig her når professoren logget av. :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ja, det kan ha noe med at bilde har blitt strekkt eller krypet i en eller flere retninger, men en ting er sikkert, 6x8" er det ikke, for det lager ikke EQ. Av de litt "rare" størrelsene lager de 4x6, 4x10 og 5x7" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hmm... nå skremmer du meg litt. Med de festene der, kan det ikke være en 4x6". I ditt tilfelle må den da være en 5x7". Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 må være liten diskant på den da.. :) Men om du driter i å montere høyttalere foran kan du bruke mer på subben, da vil du få mer trykk! drit i tykke kabler! kjøp kondis! slipper også batteri/dynamo!! holder med sånn sykkledynamo vettu! Jeg har rett uansett, og gidder ikke diskutere med dere siden dere er så dumme noobs! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehehe der tar feil igjen Hifonic...trenger værken kabler batteri eller dynamo så lenge du har nokk kondiser.... hvordan vet jeg dette??? proffesoren har talt og jeg tar aldri feil.. back to topic. sier pål at høytalerene er 4*6 så stemmer nok dette da...eller hur??? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hmm... nå skremmer du meg litt. Med de festene der, kan det ikke være en 4x6". I ditt tilfelle må den da være en 5x7". Dette må være den tåpligste kommentaren jeg noen gang har lest fra deg, bli skremt av at jeg linket til et feil bilde...har du så lite å gjøre eller?....makan til flisespikkeri.... kanskje det er brukt bilde fra en 5x7 eller en 6x9 for alt jeg vet. Har hatt folk til å lage hjemmesiden og da har jeg ikke 100% kontroll, poenget er vel for F.... at den er oval og at den passer i hullet.... happy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hehehe... ja du svikter aldri når man påpeker feil i dine innlegg... :D Men ja, jeg synes det er skremmende at du er forhandler av bilstereo og ikke ser forskjell på en 4x6" og en 5x7"... og enda mer at du fyrer deg opp for at jeg sier fra på en pen måte, slik at du kan få lagt inn riktig bilde isteden. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ehh gutter???? chill litt da...har da for pokker vært nok OT de siste dagene violin Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg