Gå til innhold

4x6" frontkit

Ranger emnet

SpontaN520i

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et super kraftig 4x6"forn sett trenger et som spiller bra. uansett pris babyhmm?

nei :D

Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt)

Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep)

Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell)

Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker)

+ 3xOpel Rekord 1xOpel Senator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være liten diskant på den da.. :)

Men om du driter i å montere høyttalere foran kan du bruke mer på subben, da vil du få mer trykk! drit i tykke kabler! kjøp kondis! slipper også batteri/dynamo!! holder med sånn sykkledynamo vettu! Jeg har rett uansett, og gidder ikke diskutere med dere siden dere er så dumme noobs!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe

der tar feil igjen Hifonic...trenger værken kabler batteri eller dynamo så lenge du har nokk kondiser.... hvordan vet jeg dette???

proffesoren har talt og jeg tar aldri feil..

back to topic.

sier pål at høytalerene er 4*6 så stemmer nok dette da...eller hur???

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... nå skremmer du meg litt. Med de festene der, kan det ikke være en 4x6". I ditt tilfelle må den da være en 5x7".

Dette må være den tåpligste kommentaren jeg noen gang har lest fra deg, bli skremt av at jeg linket til et feil bilde...har du så lite å gjøre eller?....makan til flisespikkeri.... kanskje det er brukt bilde fra en 5x7 eller en 6x9 for alt jeg vet. Har hatt folk til å lage hjemmesiden og da har jeg ikke 100% kontroll, poenget er vel for F.... at den er oval og at den passer i hullet.... happy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... ja du svikter aldri når man påpeker feil i dine innlegg... :D

Men ja, jeg synes det er skremmende at du er forhandler av bilstereo og ikke ser forskjell på en 4x6" og en 5x7"... og enda mer at du fyrer deg opp for at jeg sier fra på en pen måte, slik at du kan få lagt inn riktig bilde isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider