BoomBoxx Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hahaha! :D Jeg ser Prof. SoF*ingUnCool har spredd god stemning i natten?! :D That's just sweet, you guys! Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hehehe... ja du svikter aldri når man påpeker feil i dine innlegg... :D Tror aldri du eller noen andre har påpekt feil i mine innlegg og har noen gjort det så har jeg vært den første til å innrømme det Men ja, jeg synes det er skremmende at du er forhandler av bilstereo og ikke ser forskjell på en 4x6" og en 5x7"... Hvis det er skremmende for deg, da må jeg si du har store problemer med deg selv. Du ville vel kommentert det om noen la inn bilde av en 5 1/4" når det egentlig skulle vært en 6 1/2" også, eller? og enda mer at du fyrer deg opp for at jeg sier fra på en pen måte, slik at du kan få lagt inn riktig bilde isteden. Eneste grunnen til at jeg fyrer meg opp er måten du skriver på, du ber jo om å få "juling". Hadde du hatt litt vett i knotten så hadde du sendt en PM om det, eller som alle andre, oversett det... Det var liksom en totalt uvesentlig detalj å henge seg opp i, poenget er jo at høytaleren er 4x6".... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Tror aldri du eller noen andre har påpekt feil i mine innlegg og har noen gjort det så har jeg vært den første til å innrømme det Var vel litt upresis i bruken av ordet "feil", mente når noen TROR/PÅSTÅR/MENER at du tar feil ... (poenget her er ikke om du faktisk tar feil i noe)... da er du kjapt ute med like usaklige kommentarer som du kommer med mot meg nå.Eneste grunnen til at jeg fyrer meg opp er måten du skriver på, du ber jo om å få "juling". Hadde du hatt litt vett i knotten så hadde du sendt en PM om det, eller som alle andre, oversett det... Det var liksom en totalt uvesentlig detalj å henge seg opp i, poenget er jo at høytaleren er 4x6".... Ba da slett ikke om noe "juling", trodde bare du linket til feil bilde i farten. Det var jo bare å ta en edit og forandre bildeadressen til den riktige bildet så hadde jeg fjernet hele innlegget. Men når du tar det så innmari personlig og tydeligvis føler at jeg rakker ned på deg, må jeg jo le. Du nekter jo tilogmed å innrømme at det er feil bilde og si du dessverre ikke har noe annet enn det og at det får duge som et illustrasjonsfoto... Helt greit det. Men du fortsetter og mener bildet er "strukket"?? :D Mulig jeg er et petimeter og liker at ting er korrekt, men jeg holder ikke opp et hønse-egg og sier at slik ser et strutse-egg ut... men hvordan du vil fremstå med deg og ditt firma her, er slett ikke min sak. Vil du holde opp en 5x7" og fortelle folk det er en 4x6", så for all del... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 trodde vi hadde fått lagt ut all agrisjonen på SoooCool eg ? Eg som synst dere begge er 2 flotte karer med masse av kunnskap så krangler dere over ett ilustrasjonsbilde. Nei da detter respekten ! som pappa pleier å si er det rart det er krig i verden ? Håper dere blir venner igjenn å slutter med dette tullet ! Mvh Torgeir B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Ingen fare, Professoren har logget på igjen... dette var bare litt tidsfordriv. Greit å ha Earthquake i nærheten da... ;) :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe nei da ordnett vell alt seg da. Nei må tilbake til Mr sooocool sine morro argumenter ! :hammer Til trådstarter: kjøp deg heller ett orntlig komponentsett så får du mer ut av pengene. Hvist det bare er hull til 4x6 så skader det vell ikke å lage nye hull ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Enig med siste karen her . få bygget deg en spacer og satt inn et komponent sett . Trenger ikke koste skjorta . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 skal ha nye hull ettervert, MEN MÅ HA LYD og originale blaupunkt brenner jo vis du spiller av 2 kasetter etterværandre. Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Var vel litt upresis i bruken av ordet "feil", mente når noen TROR/PÅSTÅR/MENER at du tar feil ... (poenget her er ikke om du faktisk tar feil i noe)... da er du kjapt ute med like usaklige kommentarer som du kommer med mot meg nå. Ba da slett ikke om noe "juling", trodde bare du linket til feil bilde i farten. Det var jo bare å ta en edit og forandre bildeadressen til den riktige bildet så hadde jeg fjernet hele innlegget. Men når du tar det så innmari personlig og tydeligvis føler at jeg rakker ned på deg, må jeg jo le. Du nekter jo tilogmed å innrømme at det er feil bilde og si du dessverre ikke har noe annet enn det og at det får duge som et illustrasjonsfoto... Helt greit det. Men du fortsetter og mener bildet er "strukket"?? :D Mulig jeg er et petimeter og liker at ting er korrekt, men jeg holder ikke opp et hønse-egg og sier at slik ser et strutse-egg ut... men hvordan du vil fremstå med deg og ditt firma her, er slett ikke min sak. Vil du holde opp en 5x7" og fortelle folk det er en 4x6", så for all del... Det er tragisk og lese hvor patetisk og smålig du er, men jeg gidder ikke diskutere dette mer.... Forresten, kan du ikke legge ut noen bilder av denne flotte butikken du skrøt av at du skulle åpne da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000cs Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 polk har en 4*6" som spiller bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg