Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er noen bilder av nye leksaken....

Endel arbeid var det, men det var MYE smådeler som gjør at dette kan bli en enkel sak å fikse...

Men den skal ikke kjøres med før etter nyttår, da den er en 77 modell og veteran til neste år...= Gratis registrering og veiavgift!

img9947al7.jpg

img9946kr2.jpg

Motor?

Tja, kanskje en M3.....?

Stoppa for å pis.. på veien hjem fra Stavanger idag, og fikk øye på denne på andre siden av veien, er ikke denne lik den du har kjøpt, og det ser nesten ut som du har eid den før, sort med rosa dekor, :m'm:

DSC00218.jpg

DSC00220.jpg

DSC00216.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter hus selv men faen ikke lett å finne noe som jeg kan bo på samt mekke plass. Skal ringe på et hus o morgen på 550 kvm boareal som har fin garasje og greier :D

Og se på et annet et på tirsdagen som har låve ombygd til verksted :)

Edit: Mulig jeg havner nedover jeg og men vet ikke hvor. Kommer ann på huset og mulighet for å ha biler inne der :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh lurte på en ting jeg da, ingen av dere inne på tråden her som veit om en Ford Falcon, ja da Ford ikke chev.., helst en fra 64 el 65.. Hadde en viss grønn en før men den ble solgt pga litt eh dårlige opplevelser..

Kan godt være en eldre også evnt, men den må være 2 dørs

hyl ut hvis dere vet om noe.. evnt et camaro el firebird prosjekt..men ikke nyere enn 1974....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppa for å pis.. på veien hjem fra Stavanger idag, og fikk øye på denne på andre siden av veien, er ikke denne lik den du har kjøpt, og det ser nesten ut som du har eid den før, sort med rosa dekor, :m'm:

DSC00218.jpg

DSC00220.jpg

DSC00216.jpg

Å du skrev opp adressen til huset??

Må få beskrivelse av deg på det her...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider