Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kom med bud. er helt blank her i grunn. Er en del som må gjøres med bilen kosmetisk, og den trenger ny girkasse (evt rep av den som er i den nå) og fikse det elektriske. Så jeg blir veldig usikker.

Prøve hvertfall å få rundt 30 for den.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette er det jævligste jeg har vært borti noen gang! :(

Bilen skal hvertfall selges til en som kan garantere at den ikke blir strippet og brukt som delebil... ikke f at den bilen skal dø

Tenker 69 camaro, 93-97 Trans am eller 70-73 Fbird/T/A eller 1978 WS72 T/A som neste bil

Det var da mildt sagt forjævelig, hvordan gjør du med alle nybestillte deler da? Er det i det hele tatt egentlig vits i å selge den dersom du bare får 30 000 Kr?

Satt det til side så var nestebil alternativene dine just som jeg hadde valgt, dersom du hadde lagt til Challenger/Barracuda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jævligste jeg har vært borti noen gang! :(

Bilen skal hvertfall selges til en som kan garantere at den ikke blir strippet og brukt som delebil... ikke f at den bilen skal dø

Tenker 69 camaro, 93-97 Trans am eller 70-73 Fbird/T/A eller 1978 WS72 T/A som neste bil

Jeg hadde 2 Amcars mens jeg var i armyn.. Bare å finne en garasje å putte den i, så har du noe å glede deg til når du skal ha perm...

:jackinbox:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du kke sette bort bilen mens du er i tjeneste....? Burde da være mulig å slippe hvis du absolutt ikke vil inn....??

I et år? Kommer ut neste vinter jeg... Det blir da 3 vintre på rad.. Har ikke penger til å leie sted, og har heller ikke funnet et sted.

Kan ikke ha bilen ute tre vintre på rad..

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da mildt sagt forjævelig, hvordan gjør du med alle nybestillte deler da? Er det i det hele tatt egentlig vits i å selge den dersom du bare får 30 000 Kr?

Satt det til side så var nestebil alternativene dine just som jeg hadde valgt, dersom du hadde lagt til Challenger/Barracuda.

Jeg regner med at jeg selger delene separat. (si ifra hvis du trenger no så får du det til den prisen jeg kjøpte de for). Får mer igjen for de separat enn å selge de med bilen.

Jeg har tenkt cuda lenge nå, men de koster noe forjævelig mye.

Tenkte på noe slikt:

VPM%20cuda1.jpg

Men med min lommebok skjer nok ikke det...

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 2 Amcars mens jeg var i armyn.. Bare å finne en garasje å putte den i, så har du noe å glede deg til når du skal ha perm...

:jackinbox:

Hadde det bare vært så enkelt! :(

Det eneste jeg ønsker nå, er at jeg selger hun til en som vil sette hun i stand.

Og jeg vil ha førsteprioritet til å kjøpe hun tilbake. Den bilen betyr mer for meg enn folk aner.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser jo heller ingen grunn til å selge den bare pga militærtjeneste...

Vel, for det første så har jeg ingen sted å ha den. Og den vil bare forfalle enda mer om den står ute to vintre til.

For det andre har jeg lån på bilen, og med militærlønn kan jeg ikke dekke lånet en gang.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har handlet deler for endel kroner, og har planene klare, så er det veldig mye tap i å selge bilen for 30k...

fint at du vil selge til en som er seriøs, det drepes for mye 3-de generasjons f-body biler for tiden, men høres ut som en dårlig ide for deg å selge..

skaff deg lagringsplass, trenger tross alt ikke være så utrolig nærme, eller lett å komme seg dit, når dingsen skal stå der i et år..

og hvis du klarer å dimme så er ikke alt tapt.

i værste fall, med tanke på at du tydeligvis har et sted å parkere den, kjøp et telt, og putt over, et eller annet må man da kunne finne på... i stedenfor å selge med tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider