Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Era iaff... :D

Forsåvidt klar over at du ikke satt på akkurat der og da, men du var jo med på turen :-)

En helt annen tur; Noen av dere amcar-gutta som har tenkt seg på Gatebil til helga? Sjøl har jeg ikke vært der siden 2001, og vurderer å sjekke ut om det er så ille som folk skal ha det til nå om dagen... :-P

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg da laget en lufteventil til....

Svanen heter skipet og er resaurert ved Hansen og Arntsen her nede i Bamble.

svanen0sa.png

Fikk snust opp orginal tegninger fra ett lokalt gammelt båtbyggeri/verksted og fikk laget skalamal ned til rett størelse...masse jobb, men ble riktig så slett og fin, klart noen hadde tenkt litt når de hadde tatt fram malene, for det passet perfekt....m'm

bilde1900hk.jpg

svanen22uq.jpg

svanen9wh.jpg

bilde1861md.jpg

Ikke bare ting på 4 hjul der i gården, nei.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å da var leketøyet prøvekjørt dvs vega med LS1/T56 å ja det funka hehehe.

Alt funka ingen alvorlig problemer på første turen etter og ha tetta en besin lekasje og gjordt ferdig div etter første oppstart.

Å ja det merkes at den er lettere forran og kvikkere styring er gøy samt MYE kvikkere motor en den gammle hehe heste spart i ræva er slapt i forhold hehehe.

Kona gliser fortsatt når pedalen gikk i gølve hehehe.

Så nå må motor mappes skikkelig så blirre masse gassing.

Era

Grattis, kompis!!!

Gleder meg til sitte-på-tur! ;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom vi hjem fra Vesterås i dag tidlig....

Vi har hatt en skikkelig hygelig uke....

Slegga, BB454, Tore Turbo og Jeg i Crew Cabben, Rattata har kjørt aleine med bil og husvagn....

Vi har tatt masse bilder og Ratata har vel sikkert 1000 bilder...

Men folkens....

Sleng ut bilder fra VERDENS STØRSTE og BESTE BILTREFF!

Vi kommer til å legge ut MASSE!:thumb

Dere skulle ha blitt der på lørdagen oxo, og ikke feiga ut som kyllinger (som gamle Ola kalte det) :p Ble jo knallvær som jeg sa. Tilogmed babe carwash av en Suburban, og masse sluring oppe på Hella! Bilder og film er på lager!

Det ble 53 bilder fra dragracedagen, 19 fra ett vist garasjebesøk hos en Superbird, ca 830 bilder fra camp'en, cruising'ene og Power Meet, og 60 div små filmsnutter fra det hele. Sitter og har en kvalitetskontroll av alle bildene nå.

SKÅL!

~Ratata~

4 doors - no waiting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han byttet eksos, den hadde rør opp bak hytta, syns så vitt på bilde.Lleste foresten på hjemmesiden til Drammen klubben at bilen er tilsalgs, vet ikke pris. Hva er er en rusten slik en med 383 verdt.

i29799370_62414_5.jpg

Det var vel mest sansynlig den bilen som slura mest i cruisinga der borte, særlig med nordlenningen Kjell bak rattet.

Har film.... :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt bilder fra Tirsdagen forrige uke da vi var med å startet Hemin....

bilde193bz.jpg

Slegga, BB454, Ratata, Tore T. og jeg på ekspedisjon i de dype Vesterås skoger....

bilde203zt.jpg

bilde177kw.jpg

Her er det STORE bremser på gang...:thumb

bilde158wj.jpg

bilde143zj.jpg

:)

Filmsnutt på lager derfra oxo...... ;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt klar over at du ikke satt på akkurat der og da, men du var jo med på turen :-)

En helt annen tur; Noen av dere amcar-gutta som har tenkt seg på Gatebil til helga? Sjøl har jeg ikke vært der siden 2001, og vurderer å sjekke ut om det er så ille som folk skal ha det til nå om dagen... :-P

He he, ja vi sto vel litt i pit...

Ikke no' Gatebil på meg siden '01/02 eller no' heller....

Ikke i år heller.

~Ratata~

4 doors - no waiting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rabco har du orginal biler av Alfa på bane eller? Hadde vært knall hvis jeg kunne få en kopi det i svin der var jo tøfft da.

Bead-Lock:

Ja blir godt med litt sosialt til helga kommer dere og Ratata?

Håper Vega er kjørbar igjen fant lekasje i fuel railen=spruta bensin gitt...

Gatebil nei de har jeg boikotta etter og ha være mm unna krasj med en hvis rosa audi ute av kontroll med GAL man bak rattet der for 3 år siden.

Han kutta in forrand meg i enden av langsiden mm fra forskjermen min så gjett hvor rar i trynet han blei når jeg hang på fangern hans til han nesten snurra rundt start tårnet da roa jeg den og turte ikke henge på mer.

Etter flere nær på insidenter samme dag fant jeg ut at detta gidder jeg ikke mere.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider