Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja ok eg prøve det.. Har ikkje så mange bilder av an innpå pcen, for har ikkje fått den ud på veien ennå.. Så det e mest av meg som skrur men her komme de eg har ;)

bilder004jc5.jpg

Motoren sånn som den e nå.. Åh kan ikkje venta me å få skrudd på luftfilteret for då har mest sannsynlig starta ;p

bilder005ku7.jpg

Dette bildet blei litt mørkt og uskarpt (og jekka opp) men det e det einaste eg har av heile bilen så..

bilder007ag6.jpg

Og her har me an bagfra :)

Den der likte jeg.... sort er en GO farge.....kiddie

Er ikke mange av de bilene der rundt 80 som blir stellet pent med, så dette ser ut til å bli bra!

Så ut som det var litt godeler på motoren å?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra det glade sørlandet....

Hyggelig besøk....Av CamaroCab som hadde litt spørsmål om Hva han skulle gjøre med karossen til 50 tals Cheva Pick upen....

Men vi flirte litt da han kom med skjermen inne i bilen....

Det er dette vi kan kalle en bruksbil....:thumb

bilde65ik0.jpg

Som sagt biler er til for å brukes, sikkert noen interiør selgere i statene som er glade over å se slike bilder, det blir kunder av slikt:m'm:

Takk selv for hygglig samtale og gode råd, nå er det demontering av pickupen også til sandblåsing. jeg greide å få kjerringa sin godkjennelse på å øke budsjettet på bilen fra 40 tusen til 80 tusen, thi hi.først litt :anger:

også mye :kiss

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider