Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

med så mange amcar folk og andre som leser i denne tråden så burde dere ha noen bra svar

har en pontiac fiero som skal få en 4,6L northstar motor men vil ha datainnsprut på den for da skal det vist bli mye mindre kobling i det orginale lednings nettet på bilen.. åssen datainnsprut anbefaler dere til den motoren ?

og orginalt i bilen er det en 2,5L 4syl med 92hk og 3 trinna automat.. men det er ikke så lett og finne girkasse som passer på northstar og er beregna til motoren baki.. noen av dere som har ett godt tips om manuell kasse som passer?

hadde planer om og bygge den om til "ferrari" 308 replica tideligere.. men hvorfor ha fake ferrari når jeg kan ha en ekte pontiac ?

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den biten der med datasprutet har jeg liten peil på så der får vi håpe LS1 guttene kan hjelpe...?

Lurt der der med girkasse bak....

Ikke så mye som passer der, å sånn De Tomasokasse passer vel ikke?

Kan huske at jeg har vært borti en slik fiero med turbo? stemmer det? noen som vet om noe slikt?:iconsm

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett de selger 2,8L v6 twinturbokit til 5000dollar med lavkomp stempler, nye råder osv og da skal den vist være god for 500hk.. men northstar'n er tungere enn orginale 4'rn og lettere enn orginale 6'rn så den er perfekt.. får finne de gamle fiero foruma igjen og se åssen kasser de bruker for jeg vet det er endel amerikanere som har gjort det men de fleste har brukt den 3trinns automat kassa fra 4'rn for den passer rett på men jeg syns det blir helt feil med automat i en sånn bil

Front2.jpg

57_5.jpg

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CHEVY v6 kompl racemotor

Beskrivning: 18 graders gm toppar, jesel vippor,carillo stackar,wiseco kolvar, 4,3 liter borr 4.030x3.48. crower vev,torsumpsmörjning,msd tändning,kompförhålande 9,0-1, lämplig för överladdning,holly förg.m.m. tel 0705-208363

Pris: 59000 kr

Tel nr: 0303-220035

Email:

Stad: gbg

v6racekx8.jpg

:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prate med BB454 om når vi skal reise....

Men det blir sikkert noe rundt 16-17....

Så samles vi i dumpa.:hide

Hehe, nå satser vi på bra vær, 3 sett med dekk ligger klare på felg... må bare montere el-vifta i morra før vi reiser....

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av den 64 Chevellen som jeg skal ha byttet til meg, Karossen har vist en historie som svensk raceer,så er det noen som kjenner igjen de ultrastykke hjulbuene?

Og har noen tips eller bilder så blir jeg lykkelig:thumb

bilde67yi0.jpg

bilde68wx0.jpg

Den der er fet! har kjørt forbi den hver dag de siste ukene... Hadde faktisk tenkt å legge ut et bilde av den her... Fint den får seg litt stell da!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider