Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meget viktig å få med seg...

Vi var der MANGE i fjor og det er noe av det sykeste jeg har sett!

Ikke å glemme at Sandtaket i Nenseth er det med kanskje Europas lengste sandskråning....

Å uti september blir det VM/EM der, men BB454 skal på Styremøte i 4X4 klubben i kveld så han kommer med oppdateringer!

Noen som var der i fjor????

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det regner så blir jeg gjerne med. Møtes hjemme hos deg eller?? og når:):

Virker som om det er litt amcars som skal oppover :) så da trur jeg jeg blir nødt til å ta med meg stangen jeg også.

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på formula-Offroad! Tar vel med meg gammer'n, Onkel T og div andre...

Hadde en artig episode idag...

Kjører jo sportsbil med langt tak på jobben om dagen, men idag hadde den litt feber... Tempen steg og vi, jeg og onkel T trengte vann! Vi endte i parkeringshuset under Oslo S, og begynte en liten opdagelsestur der... Til slutt fant jeg et rør som kom opp av gulvet med ei kulekran på, jogget bort til bilen tok med en skrutrekker og noen tomme flasker. Skrudde opp og fylte flaskene... Vannet var litt brunt og var godt temperert, tror det må ha vært vannboren varme vi tappet av... ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal selvfølgelig på offroad... skal ikke delta i løpet men må vel teste litt etterpå.

Skal være med på bergninga, så håper ikke det blir for mange turer opp i sandtaket.

Det er påmeldt 15 biler. så litt show blir det tenker jeg. men det blir enda flere den 16-17 sept.

Da skal det kjøres en runde nordisk-cup og en runde world-cup.

opptil flere biler fra island +++

Satser på bra vær til helga og masse mennesker.

Ett lite tips: vær tidlig ute. kortest mulig å gå fra parkering, de som kommer seint må gå langt!

Mer info kommer.

willys1nh9.jpg

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på formula-Offroad! Tar vel med meg gammer'n, Onkel T og div andre...

Hadde en artig episode idag...

Kjører jo sportsbil med langt tak på jobben om dagen, men idag hadde den litt feber... Tempen steg og vi, jeg og onkel T trengte vann! Vi endte i parkeringshuset under Oslo S, og begynte en liten opdagelsestur der... Til slutt fant jeg et rør som kom opp av gulvet med ei kulekran på, jogget bort til bilen tok med en skrutrekker og noen tomme flasker. Skrudde opp og fylte flaskene... Vannet var litt brunt og var godt temperert, tror det må ha vært vannboren varme vi tappet av... ;)

Bare det ikke skummet så....:hide

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med han som skal sette opp løpene, å de skal lages som den siste i fjor (for de som så det, hehe)

så vi satser på mye action, og mye folk.

Dette skjer altså Lørdag 19 aug

ca 120kr i inngang

16-17 sept blir det Siste rundene i World-cup og nordisk-cup.

Det vil si at førerene satser alt for de siste poenga sammenlagt, da blir det vilt!!

Alt skjer i Nenseth sandtak like ved menstad brua i Skien.

Kom gjerne med spm.

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider