Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fryktelig tidlig da!!:thumb

Denne herren slipper jo ikke ut fra Auto,n før 1530, men han Bror er vel hjemme å jobber:iconsm ...

Men du trenger ikke komme før nærmere 16...:):

Vi skal jo til Andebu på innsiden av Tønsberg....

OK, sees ved de tider.:hello:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er guttene snart samlet....

Så da tenker jeg vi kommer i stor flokk...

Til det røyfulle Vestfold....

Hører rykter om at Ratata og luzifer og gjengen kommer fra Tønsberg å....:thumb

Jeg ble VÅT! Kjørte sykkel, og når vi kom inn i Tønsberg sentrum åpnet himmelen seg!

Takker for en hyggelig aften... ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble VÅT! Kjørte sykkel, og når vi kom inn i Tønsberg sentrum åpnet himmelen seg!

Takker for en hyggelig aften... ;)

Ja det gjorde den... Og til de grader dah... Sirævan var ikke venn med uværet og stoppet like godt... Grrr.r........

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, folkens! Jeg sitter med mange ideer for hvordan jeg hadde laget en bilvideo. Derfor fant jeg nå ut at jeg, med manglende erfaring og utstyr, vil finne noen som har litt peiling på dette. Det være redigering, filming, knipsing av bilder, ja i det hele tatt hele pakken. Hadde vært moro å samle litt biler og lage noen "skrytevideoer" i beste Top Gear-stil!

Saken er den at jeg bor i Larvik. Jeg har flytta fra alle kjente i Tromsø, og nå som jeg endelig har fått drømmebilen så har jeg lyst å vise den til kompisene mine der oppe uten å kjøre oppover dit. Samtidig har jeg begynt å interessere meg for videoredigering og filming (KUN på amatørnivå).

Regner ikke med at interessen er skikkelig stor for dette, men det hadde vært fint tidsfordriv for oss som ikke ligger på under bilene og skrur hele fritia (ikke missforstå meg, det er den sunneste interessen av dem alle)!

Denne tråden kunne nok ha vært plassert under "Medieforumet", jeg var litt usikker!

Hm... vi satt i bilen å snakket om noe slikt på veien hjem fra Sluringa i Andeby nå i kveld...

Vi har noe på gang, som vi gjerne vil ha filmet litt skikkelg, å siden vi har lite med tid tl sånn redigering å slikt, så hadde det vært gull med litt hjelp...:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider