Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bilen var jo fullstendig ubrukelig som driftingbil når Samuel testet den i Västerås, så det er jo forsåvidt bra at de bygger om, men jeg synes den bilen kunne forblitt en racerbil som den var :-)

Merkelig Anders Ringstd drifta jo skikkelig vilt med den i NARS når det pågikk men det er jo endel år sidne han solgte den.

Å driftig bil er helt anderledes satt opp en grip biler selv om det er rimelig enkelt og bygge en alt som trengs en grise stiv hekk på bilen dvs stive fjærer og dempere med digret stab stag å sef en bil med bra balanse.

Hans:

Joa Vega er det fart i mere en noen gang men har bensin lekasje og tette dukker nok opp i sene natterstimer snart hehe.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vite camaron har nok vært både i Power Mag, og Amcar...

Men skal se om vi finner repotasjen ...å gi dere noen byggebilder...

Helt syk den bilen, bygd og konstuert av folk med indycar bakgrunn.

Rørramme med med mest mulig montert på midten og lavest mulig, liggende dempere bak....++++:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guttene jobber med racerbilen...

423 Csb sitter i her nå...:thumb

He he.. Noen som husker hva den godeste Anders Ringstad hadde for tekst på hekken til birden? Og nå står det Chevrolet motor i vogna!!

95 Chrysler Neon cup

98 Mercedes C200

83 Volvo 242 Rallycross

68 Volvo B57 Racingbuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Noen som husker hva den godeste Anders Ringstad hadde for tekst på hekken til birden? Og nå står det Chevrolet motor i vogna!!

ja,ja...men hyggelig at de må ty til skikkelig Chevymotor for at det skal funke...:thumb

Rått med Hemi, men du så ergelig å skrote....

DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYRt kan det bli...:thumb

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,ja...men hyggelig at de må ty til skikkelig Chevymotor for at det skal funke...:thumb

Rått med Hemi, men du så ergelig å skrote....

DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYRt kan det bli...:thumb

Sant, Heim er rått det men, det er CHEVY som er tingen!!!

95 Chrysler Neon cup

98 Mercedes C200

83 Volvo 242 Rallycross

68 Volvo B57 Racingbuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg og Onkel T på plass i trondheim, skal jobbe her et par uker...

Har lagt oss inn på Quality Hotell Panorama, på Tiller. Oxo populært kalt melkekartongen. ;)

Der kan dere bli mens vi er på Gardemoen å leker....:thumb

Blir nok 350 Bowtie, med sølv Camaron, Polon til Polo20vt og jeg hadde en skummel plan om å få lufta Gixern....

Buss,Pick-up og Tore turbo skal vis ut å lufte Syclonen...

Skal ERA og Ratata lufte bilene sine også??:iconsm

SSPerf hadde også en liten plan om å få lufta en viss grønn fare og kanskje knut ville lufte den frønne Porscen?

Kan bli morro dette!

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan dere bli mens vi er på Gardemoen å leker....:thumb

Blir nok 350 Bowtie, med sølv Camaron, Polon til Polo20vt og jeg hadde en skummel plan om å få lufta Gixern....

Buss,Pick-up og Tore turbo skal vis ut å lufte Syclonen...

Skal ERA og Ratata lufte bilene sine også??:iconsm

SSPerf hadde også en liten plan om å få lufta en viss grønn fare og kanskje knut ville lufte den frønne Porscen?

Kan bli morro dette!

skulle hatt færdig camaron til helga vettu beadlock!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kjenner jo eieren og han har jo visjoner....:thumb

Men det er jo helt klart at den bilen trenger stor service for å funke som driftingbil.....

Er klar over det, og 'Tigern' gjorde et helhjertet forsøk på få den litt mer driftingvennlig i Västerås også ved å gjøre endringer på innfesting av styrestag slik at det skulle bli mer utslag på forhjulene, men det hjalp liksom ikke... :-)

Nei; han får heller dukke opp på Gatebil med den og kjøre fra 'alt og alle' rundt Rudskogen :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider