Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dette bilde tok jeg da Bilsport laga reportasje på en Firebird som Bead-Lock eide engang. :thumb

Vi var å kikka på Nordic Pro Street Cup oppe i Orsa.

Lå en nedlagt fabrikk noen km fra banen som ble brukt som bakgrunn.

skann0007sq0.jpg

Det er jo bilen til Luzifer her... Bare blitt litt svart nå ;)

Fett bilde :)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er jo bilen til Luzifer her... Bare blitt litt svart nå ;)

Fett bilde :)

Bilde er tatt i Sverige i Orsa, en gang når vi var der på Sankthans race, det var da guttene kjørte i Pro Street cuppen...

Husker det var gode tider...

Det var den helgen jeg ble kjent med Bjørken...:thumb

120 mil kjørte jeg og Bam Magera da med FULL bil, 4 mans telt,masse verktøy, kjøre utstyr, masse kjekt å ha....

Da det var ett lite hull igjen, så stod valget mellom kjølebag og Go-Ped...

Ja da ble det selvfølgelig.....

Go-Pen...

Brukte vi den?

Ja en bitteliten tur....

Svenskene som tok imot oss i 3-4 tiden hadde vel drukket litt, å var litt småtrøtte, men de trodde ikke sine egne øyne når vi kom innpå grasssletta, med 10 cm grass som sleika godt oppunder fronten...:thumb

Da tok det ikke lang tid utpå lørran før Ljugstedt fra bilsport var der å ville ha bilder og intervju....:hello:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke den røde der en firebird da?

.

Men en ting.. er en 76 modell dumt å kjøpe hvis jeg vil komme til å ombygge ?

Har veldig lyst på en Trans-Am og bygge drift oppsett på den. Og 76 modellen er den jeg SKAL ha. Tenkte liksom på de trangsynte.. at de vil gjøre det for vanskelig for meg

Den orange er den samme som Luzifer har , 70 Firebird ja....

Tja, litt mere styr kan det bli med sånn 76 modell, skal du bygge om masse, så kan du jo modde en 70 istenden å slenge på en 76 front, bare for å erte litt på de trangsynte...hihi

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rai-rai... var litt uheldig idag og ramla litt utpå her i trondheim, satt på solsiden og pimpa... Fant jo "Gutteplassen", alt er rosa! ;) Skal ta med camera i morgen, må nok dit i morgen oxo! ;)

Halllloooooooooooo

Dere skulle jobbe dere!

Ikke suuuuuuse på byn...:iconsm

Må løpe ned døra til Orginal nissene som sitter på Amcar sentret du å få tak i de rette papirene til godkjenningen!:iconsm

Eller gå på garage besøk der oppe så vi kan se litt hva som fåregår....

Noen som vil ha " spionbesøk "fra det Råsa folket?

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble vi utkomandert til å hjelpe til med å få litt døråpninger på SSPerf porscen som skulle leveres til kunde dagen etter...

Greit med glassfiber, for det er lett og forme...

Skjedd ting med åpningene her etter at den ble monter....:thumb

bilde87xd8.jpg

Slegga igang med å SJÆRE døråpninger....

bilde65tp4.jpg

Å derers trådstarter i gang med 80 papiret og finsliper etter skjæringen på sin side....Ble også fjærnet skims på h.døra så den lukket bedre...

Småjusteringer, men sånt må til for at det skal bli så bra som muligt:thumb

bilde88xo7.jpg

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350 Bowtie gjorde en jobb med å klargjøre til Gardemoen og Right-on til helgen.

Hadde vært innom huggern på Fokserød i Vestfold å kjøpt seg en billig 300kr STOR radiator fra en Olds som sto der...

bilde107tw0.jpg

Bilde av det som er garrantert en av Norges dyreste SB....

Kunne ha kjøpt NY 572/720HK for den prisen jo.....smack!:iconsm

bilde108dn6.jpg

Slegga å 350 Bowtie i diskusjon om Oljelekasjen rundt oljetrykksmåleren, som IKKE ville bli tett....

bilde109up9.jpg

Så var det dette med TÅLMODIGHET igjen da gutter!:iconsm

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleggas nyeste innvestering...

Men hadde det ikke vært lurt å sjekke bilen før en kjøper!:iconsm

Han hadde jo de planene om å ligge breit hele viteren....

Men..... oooooppps.....

Det var jo grevling han hadde kjøpt....Forhjulstrekk på en så gammel bil...

Det fant han ut etter at hen hadde kommet hjem:thumb luringen....:respect

bilde96ej0.jpg

bilde95gj3.jpg

Bilen er meget bra holdt, å hadde ikke vært lenge for Tore Turbo med vaskern her for å fått det kanonstrøkent oppi motorrommet...

bilde94ro3.jpg

Slegga mumle stille om at han ville selge....han ville ha bakhjulstrekk i vinter....

Så løp å kjøp!

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må vel være skandinavias tøffeste dragracingbil? *digge* Utrolig kul lakk på den, og burnoutene er jo i verdensklasse :-D

Dette bildet er fra inne i bilen, kan noen forklare newbie meg hva den 'sprøyta' har slags oppgave?

DSC_3759.sized.jpg

Hehehe ja gutta setter vist sprøyter au nå...

Tipper den er til lufting av clutchen, en så hefig clutch klare du ikke trykke med manuelt uten fryktelig lang pedal vandrig pgs utvekslig så da må man ha hydraulisk mao man må lufte hver gang ting har vært fra hverandre.

Genialt med sprøyte egentlig lå under i 1,5time og forsøkte og lufte min her på Onsdag så det trikse skal jeg kopiere.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt mere styr kan det bli med sånn 76 modell, skal du bygge om masse, så kan du jo modde en 70 istenden å slenge på en 76 front, bare for å erte litt på de trangsynte...hihi

Hehe :)

Jeg har falt litt for den brede bakruta i det siste.. har sett noen har bygd om en 74 modell til 79 på autodb. Er det ikke veldig mye jobb å skjære til så den brede bakruta passer? Og syns også 76-78 rompa er finest i hele verden... PS: elsker også 70-73 modellene ;)

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider