Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Råsa bil er så rått!!!

Ble ikke akkurat kallet ett geni når jeg sto å blandet til RÅSA...:angry:

Men tror jeg alikevel fikk rett....

At de fleste må indrømme at det blei heftigt....å spesielt og at Slegga ikke kan vise seg noen plass uten at folk snur seg,løper, titter, spør og graver....:D

Tror slegga også har fått en :oohh opplevelse....:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei.

Siden jeg har Lefsa-tuna bil, og kjenner noen promille i mafianne nedi Grenlananne, så våger jeg meg på en post her, og ett spm.

Har noen fangere som er org crom på. Men på baksiden er det litt rust, og utenpå kunne jo krommen vært bedre.

Hva koster det å kromme 2 støtfangere? Er snakk om en Rx-3 (Mazda), så det er ikke store sakene. Noen som kjenner til steder man kan få det gjort til en grei pris.

Og Bead ; Du må nok frem med sveiseapparatet ditt og tryllestaven. Har en utfordring til deg om noen uker på 3'ern.

:tannløs:

Angående croming kan du sjekke med en som heter Jon Bråthen.

Han driver med restaurering av veteran biler og er veldig seriøs og dyktig.

Han har forskjellige avtaler i USA.

Det er forskjellig nivåer på hvor bra og han sender over i container.

Har en kamerat som har croma mye til en 57 Olds og det ble meget bra.

Skulle jeg ha cromet noe selv ville jeg sjekka der.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar Strand körde idag nytt rekord med BMW M3;an

7,70 sekunder 286 km/t på 402 meter i Norge, Gardemoen.

Slutfarten kund ha varit bättre om inte Vidar hade släppt gasen på grund av däcks vibrationer.

Gamla rekordet var på 7,83 sek / 289 km/t

Förbättring av 60 foot tiden till 1,23 sek, och det finns mera att hämta ut den råstarka M5 motorn.

bmwgardemoenay9.jpg

:oohh

:D

Vi Råsa ligan har gjort en bra jobb på den...

Sikkert fordi lakken er så blank at den går så bra!

Å Tore Turbo laga så fint deksel rundt eksosen...

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått ny bikje på tomta... ei Dunker-tispe.

Å navet ble selvfølgelig: Chevi :m'm:

HiHi, denne pappagøyen måte jeg selge for noen år siden, hva tror du han het??

JO, CHEVY!!!!!

<a href=2724ey0.jpg' alt='2724ey0.jpg'>

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oohh

:D

Vi Råsa ligan har gjort en bra jobb på den...

Sikkert fordi lakken er så blank at den går så bra!

Å Tore Turbo laga så fint deksel rundt eksosen...

litt ekkelt å tenke på at den bilen går så jævli, med en heslig rak 6`a, men, får håpe beadlock hopper på leken med den 615cubikkern snart? :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ekkelt å tenke på at den bilen går så jævli, med en heslig rak 6`a, men, får håpe beadlock hopper på leken med den 615cubikkern snart? :D

Men for å plutselig vær i gang med en diskusjon her....

Ja, det er heftigt med en slik tid, med slik redskap, men....

En blosprengt Eksosbrems 4-5-6 syl....Kommer ALDRI til å være så pålitlig som en diger V8 BB med masse kubikk...anger2

Ja, du kan skryte av at en har værdens raskeste ditt eller datt, men....

å hjelper det å ha en hysterisk, BMW, Honda, Nissa , ja hva som helst,

hvis den bare går innimellom?

Å nå var vi vel igang igjen....:D

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blosprengt Eksosbrems 4-5-6 syl....Kommer ALDRI til å være så pålitlig som en diger V8 BB med masse kubikk...anger2

det varmer skikkelig et amcar hjerte å høre slikt! har selv gjort 2 bilhandler idag! en racerbil i form av en grønn plymouth duster, og en saab 99 turbo som vinterbil, så får se hva som blir morsomst! tipper dusteren=P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er driftsikkerhet du er ute etter så kan du jo bare kjøpe deg en orginal toyota eller no da vel... :tannløs:

(skjønner tankegangen din, men nå syntes jeg v8`r gutte begynner og leite VEEEEEEEELDIG dypt nedi lomma for og finne unskyldninger.:coplight )

skal du være raskest så vil du aldri være den som har motor som altid går, og skal du ha en motor som altid går så vil du aldri være raskest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er driftsikkerhet du er ute etter så kan du jo bare kjøpe deg en orginal toyota eller no da vel... :tannløs:

(skjønner tankegangen din, men nå syntes jeg v8`r gutte begynner og leite VEEEEEEEELDIG dypt nedi lomma for og finne unskyldninger.:coplight )

skal du være raskest så vil du aldri være den som har motor som altid går, og skal du ha en motor som altid går så vil du aldri være raskest...

neivell, vis meg da en bil med en motor som har noe annet en 8 sylindre som gjør 1/4 mile på 5, eller til og med 4 sekunder da? :),. jeg tror grunnen til at bmw`n til vsmotor får så mye oppmerksomhet som den gjør, er fordi det er nesten ingen andre biler som går såppas bra, som ikke er biler med v8!

ta en titt på dette http://www.nilssonmotorsports.com/ , oi den pro mod bilen deres går 6,344 / 355,79, men hvem bryr seg, alle har sett en slik før, mye tøffere med en bmw som går nesten 1,5 sec saktere (MYYYYYYE), jeg synes iallefall ikke det, men smaken er som baken hetes det :)

dessuten hva skjedde med den forrige motoren til vs på gardermoen for et års tid siden? noen andre biler i den klassen, som hadde slike flammekastende fenomener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, låter som du har peiling! hvor mye tror du motoren som står i den E36`n kosta ?

Hadde jeg brukt like mye penger på en BBC kunne jeg sikkert henta 2000+++hk

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Toyota!

85 Starlet!:thumb

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider