Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da er "Suzuki Igniz Racing" (lånte bilen til Farmor ;) ) tilbake etter en tur til Danmark. Bryllup til søstra mi å sånn.. Hørte du j tuta forbi deg i 15 tia bead lock? Du har noen biler stående etterhvert, så såvidt den råsa oxo, et vakkert syn :) hehe

Ey Bead, vet du noe om tilstanden på den gule svære pickupen som står litt bortafor deg tilsalgs? Feet vinterbil det da!! :iconsm

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er "Suzuki Igniz Racing" (lånte bilen til Farmor ;) ) tilbake etter en tur til Danmark. Bryllup til søstra mi å sånn.. Hørte du j tuta forbi deg i 15 tia bead lock? Du har noen biler stående etterhvert, så såvidt den råsa oxo, et vakkert syn :) hehe

Ey Bead, vet du noe om tilstanden på den gule svære pickupen som står litt bortafor deg tilsalgs? Feet vinterbil det da!! :iconsm

 

 

Den gule fare er godkjent med hevesett, men ikke med 37 tommerne, momla noe om 40.000 for bile, tilstang, ganske bra... Motor??

 

Vet du mer BB454??:iconsm

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule fare er godkjent med hevesett, men ikke med 37 tommerne, momla noe om 40.000 for bile, tilstang, ganske bra... Motor??

 

Vet du mer BB454??:iconsm

 

står bensinmotor oppi, ikke sperrer.

Men tror prisen på 40" er noe prutbar.

Ikke mange hiluxer på gata, som er så høye :respect

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda jadda, i kveld skjedde det....

 

En viss Polo mot en viss Camaro...

 

Var ute å testet...

 

Hvem har den raskeste bilen??

 

Hvem vet?

 

Ikke vi i hvertfall....

 

Men at polon går sånn passelig.... ser iallefall sånn ut...

for den kom som ei kule ut av tunellen, med Camaron like bak....begge gangene...men jeg tror noen bør se en Birka video ganske snart!:iconsm

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei...:iconsm

 

37 Chevy Pro Modden går i Nederland eller no...

 

 

Stemmer det, den var på EM-runden på Gardermoen i år:

 

usedtobethebatmobile.jpg

 

 

Kahrs kjørte 6.625 i et av kvaldragene og 6.516 i elimineringa på samme arrangement - fortsatt et stykke fram til Urban Johanssons europarekord på 6.230, som ble satt samme sted.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, den var på EM-runden på Gardermoen i år:

 

usedtobethebatmobile.jpg

 

 

Kahrs kjørte 6.625 i et av kvaldragene og 6.516 i elimineringa på samme arrangement - fortsatt et stykke fram til Urban Johanssons europarekord på 6.230, som ble satt samme sted.

 

Hei og hå gutter.

Har vært vekk fra pc'n det siste døgnet..

Harrytur i sverige. :)

Skal svare på endel av innlegga i morra ang tider og promod.

 

6,516 er person beste for Kahrs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Lars Engen, og Knut Torjuul, hennholdsvis motor ansvarlig, og team sjef i valley boys racing (pro mod firebird), så er det lystgassbilene, ihvertfall her i europa som for tiden har overtaket over kompressorbilene (eller som de sa det: vi har jo nesten ikke kjangs mot lystgassbilene slik som reglene er nå), dette fordi de mener at en kompressor bil skal gå bedre enn en med lystgass, så de får den regelen med max overladding på kompressoren osv.. se på http://www.promod.nu der er det jo flest kompressor biler, også den raskeste av de europeiske er kompressormata, men den nest raskeste og flere andre i toppen er faktisk en lystgass biler!

Ikke for å si at det du sier er feil eller noe altså Bam, men det var nå iallefall det jeg fikk fortalt

 

Den nest raskeste er lystgass? :iconsm

Urban har kjørt 6,230, Andy har 6,246, Gullan har 6,282.

Alle de 3 er kompresor motorer.

 

Den 6,344 til Håkan Nilsson er kjørt i USA...

Nygård ligger på 3 plass i EM men har kjørt 6,404.

 

Reglene i promod er hentet fra IHRA's promod regler.

Mener de kjører med fjorårets IHRA regler her i Europa.

Kompresor bilene har minimums vekt på 1224 kg.

Lystgass bilene har 1077 kg.

Lystgass motorene er vesentlig dyrere i innkjøp og det koster endel å få bilen lett nok.

 

På poeng så er lystgass bilene nr. 3, 5, 14, 17, 18 og 19 av de 20 beste.

Ser ikke ut til at lystgass bilene har noe overtak der. :spider

 

Men nå er jeg trøtt, kikker innom igjen i morra. :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda jadda, i kveld skjedde det....

 

En viss Polo mot en viss Camaro...

 

Var ute å testet...

 

Hvem har den raskeste bilen??

 

Hvem vet?

 

Ikke vi i hvertfall....

 

Men at polon går sånn passelig.... ser iallefall sånn ut...

for den kom som ei kule ut av tunellen, med Camaron like bak....begge gangene...men jeg tror noen bør se en Birka video ganske snart!:iconsm

 

 

hvilken camaro er dette snakk om? spec?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en person som kaller seg kakb3@hotmail.com

som legger deg til velg da NEI - han sprer et "Crack attack " Send denne meldingen til folk

på -lista di - hvis en på Listen din får det får du

det også. Send meldingen fort som lynet så unngår flest mulig dette...

 

Gjelder MSN!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår