Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når er du klar da:hello:

regner med og få rigget noe til helga.. ( ca lørdag eller no?)

sendte deg foresten en PM du ikke har sett enda..

har foresten fått gravd frem litt spec på deg og bilen din..kan bli et morsomt race det...:thumb

hvor rask er denne camaroen på 402 da? er det snakk om en 10-11-12 eller 13sec bil? (på de dekka den kjørte på i dag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med og få rigget noe til helga.. ( ca lørdag eller no?)

sendte deg foresten en PM du ikke har sett enda..

har foresten fått gravd frem litt spec på deg og bilen din..kan bli et morsomt race det...:thumb

hvor rask er denne camaroen på 402 da? er det snakk om en 10-11-12 eller 13sec bil? (på de dekka den kjørte på i dag...)

Noen av oss har diskutert det der litt, vi kan ta fryktelig feil, men det normale ville være på lav 14 om vi skulle gjette litt,

350 Bowtie kjørte på vanlige gatedekk på 16 Trust 2..:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja du driver å graver fram ja det er jo til fordel for deg......kunne jo testa nå da er klar som et egg jeg.

Menne er jo veldig å fint å finne ut mest mulig om en annen da og ikke si en dritt om hva du har selv.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nest raskeste er lystgass? :iconsm

Urban har kjørt 6,230, Andy har 6,246, Gullan har 6,282.

Alle de 3 er kompresor motorer.

Den 6,344 til Håkan Nilsson er kjørt i USA...

Nygård ligger på 3 plass i EM men har kjørt 6,404.

Reglene i promod er hentet fra IHRA's promod regler.

Mener de kjører med fjorårets IHRA regler her i Europa.

Kompresor bilene har minimums vekt på 1224 kg.

Lystgass bilene har 1077 kg.

Lystgass motorene er vesentlig dyrere i innkjøp og det koster endel å få bilen lett nok.

På poeng så er lystgass bilene nr. 3, 5, 14, 17, 18 og 19 av de 20 beste.

Ser ikke ut til at lystgass bilene har noe overtak der. :spider

Men nå er jeg trøtt, kikker innom igjen i morra. :hello:

jaja tok ut fra tidene på promod.nu, vet ikke hvor oppdaterte de er jeg :) fint at noen har det klart iallefall :) ,og uansett; lystgass eller ikke, promod er KNALLTØFFT!!!!!!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja du driver å graver fram ja det er jo til fordel for deg......kunne jo testa nå da er klar som et egg jeg.

Menne er jo veldig å fint å finne ut mest mulig om en annen da og ikke si en dritt om hva du har selv.

jeg vet ikke så mye om bilen din som jeg later som, vet bare hva du heter, ca hk, utsende på bil.... og nå at det antagligvis er en høy 13sec bil...:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja tok ut fra tidene på promod.nu, vet ikke hvor oppdaterte de er jeg men..

Bam er Patriks høyre hånd når det gjelder å holde den siden oppdatert, å det var Bam som rapporterte live på siden under EM på G.moen....

Å vært genuint inntressert i biler, eiere, tider og generelt sladder i snart 15 år...

Å skikkelig god klister hjerne....

Så han er vår innfobank!:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe høy 13 næææ...tipper kanskje høy 14.....hehe menne det er mye som kan skje frem mot helga. Hva er ca effekt på bilen min da:sombrero:

tja, etter hva jeg har hørt så skal det være oppimot 300hk i den... men har hørt så mye rart at det er nok ikke sikkert det stemmer.. når en spør noen folk så sier de fleste forskjelige ting.. værste jeg hørte var at du skulle kjøre fra dahlback golfen på 402...:iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider