Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bam er Patriks høyre hånd når det gjelder å holde den siden oppdatert, å det var Bam som rapporterte live på siden under EM på G.moen....

 

Å vært genuint inntressert i biler, eiere, tider og generelt sladder i snart 15 år...

Å skikkelig god klister hjerne....

 

Så han er vår innfobank!:thumb

 

tøfft! slike folk liker vi :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bam er Patriks høyre hånd når det gjelder å holde den siden oppdatert, å det var Bam som rapporterte live på siden under EM på G.moen....

 

Å vært genuint inntressert i biler, eiere, tider og generelt sladder i snart 15 år...

Å skikkelig god klister hjerne....

 

Så han er vår innfobank!:thumb

 

Stemmer det at jeg la ut live på promod.nu lørdag og søndag på EM.

Sjølve sida har ikke jeg noe med men Patrik er webmaster for promod foreninga.(promod.nu)

Har god kontakt med han da vi har hatt felles innteresse de siste 15 år. :thumb

 

Legger ved link til entrylist for Main Event.

Der er 23 biler påmeldt. 6 er lystgassbiler....

Sier litt om hvilken vei det går.

 

http://www.eurodragster.com/santapod/entrylists/2006fiaeuropeanfinals.htm

 

I USA har de outlaw klasser for promod's på 201 meter.

Der er lystgass og kompresor bilene delt i 2 klasser.

 

Pro Extreme og Pro Nitrous.

Har noen slike dvd'r fra the spy og de er knallbra.

Men en blir litt ør i hodet etter 4-5 timer med 3,8 - 4,1 drag på 201 m.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at jeg la ut live på promod.nu lørdag og søndag på EM.

Sjølve sida har ikke jeg noe med men Patrik er webmaster for promod foreninga.(promod.nu)

Har god kontakt med han da vi har hatt felles innteresse de siste 15 år. :thumb

 

Legger ved link til entrylist for Main Event.

Der er 23 biler påmeldt. 6 er lystgassbiler....

Sier litt om hvilken vei det går.

 

http://www.eurodragster.com/santapod/entrylists/2006fiaeuropeanfinals.htm

 

I USA har de outlaw klasser for promod's på 201 meter.

Der er lystgass og kompresor bilene delt i 2 klasser.

 

Pro Extreme og Pro Nitrous.

Har noen slike dvd'r fra the spy og de er knallbra.

Men en blir litt ør i hodet etter 4-5 timer med 3,8 - 4,1 drag på 201 m.:)

 

er disse dvd`ne å få kjøpt noen plass eller?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppi garagen til Henriksen brødrene, å de holder på med en tidlig 50 tals fiat...

Jeg har blitt innblandet med å lage plate deler...

å gi litt råd...

 

Skade deler må selvfølgelig Modifiseres :iconsm

 

bilde104dd5.jpg

 

Laget nesten en halv skjerm!:thumb

 

bilde91wm7.jpg

 

Nå skal det sies at guttene har gjort mye plate ting her selv, men jeg har gjort rullinga med hjulet...

 

bilde93zk7.jpg

 

Sett sånne før?

 

Holder platene sammen med en fin sprekk på en mm...

 

bilde102xv1.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og rekorder er til for å slås som vanlig :-)

 

Hva heter de smarte lille duppidittene som holdt sammen platene sa du?

Meget innovative greier, må ha slike.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår