Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal sjekke opp hva Ascona'n og Challengern har gått.

Siden jeg skjønner det er noen innom her som liker mopar legger jeg ved et bilde av en skikkelig godbil.:)

dsd002670cudacabec8.jpg

Gene Fulton er i Gøteborg nå.

Han skal hjelpe Roger Johansson og Jørgen Karlsson på Santa Pod. :thumb

Herlig bil...

Men ... skulle ikke du hatt en viss RØD Cuda da Bam....hihi

Solgte Sliks til den på Big Meet!

Så noen skal sprenge notorene sine på podden?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Kan vel hende det går noen deler hvis en mater litt hardt på med gass. :???:

Blir spennende å se hva de får for tider. Jørgen har personbeste på 6,501 mens Roger har 6,36. Begge kjører med Fulton motorer.

Jørgen kjører med Speedtech nitrous. Det er lystgass systemet som Shannon Jenkins holder på med.

Fikk en link til en projekttråd om Ascona'n. Ser ut til at det står en 504 i den.

Har ikke rukket å lese alt da det er noen sider... Bildene virker ikke men det er endel tekst så man får litt info.

Jeg legger den her så kan folket sjøl kikke.:thumb

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=5089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilen til Brilko. Den har gått 7,5 på kvartmila... :respect

Dobbelturbo og metanol.

Voldsom maskin når det fungerer; så han kjøre 1000m i Västerås i sommer - det gikk *FORT* (og det å treffe mellom kjeglene som stod type 10-15 meter fra hverandre i slutten av fartsstrekket var visst ikke bare-bare i den farta :-)

Et bilde fra 201m på lørdagskvelden på SpeedWeekend Västerås:

DSC_5967.sized.jpg

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SO har vært arrangert siden seint 70 tidligt 80... SE Wheeels Magazine i nr 9/10, for repotasjer!

Har fått med meg et race eller fem der, men på bakgrunn av alt snakket etter årets utgave (jeg var ikke der og så dette sjøl), så virker det som om 'publikum' har ødelagt så mye for deltakerene samt oppført seg regelrett farlig mot hverandre, at jeg tviler på at SO i sin helt opprinnelige form overlever så mye lenger. Dessverre.

Blir ikke forundret om neste år blir kjørt uten at 'noen' får det med seg. (det har vært samme tendenser på Birka også - gærne publikummere som ofrer 'alt' for å komme seg ut til race-stedet 'tidsnok' *URK!*)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel sendt han en link på denne sida for ei beite siden.

Vet ikke hvor mye han er og skriver på nettet.

Går mye på mail og msn.

Han har endel jobb som webmaster og fotosida si i tillegg til jobben hans.

Ang SO og birka så tror jeg det blir nesten umulig å kjøre de uten at folk vet om det.

Det er alltid noen som vet og det sprer seg som ild i tørt grass.

SO "døde" når rullkam ronny, baggar & co gikk over til promod..

Det har tatt seg opp i senere år men bilene som gikk på gata rett etter var ikke så raske som på midten av 90 tallet.

Nå ser det ut til at de har samme prestanda igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang SO og birka så tror jeg det blir nesten umulig å kjøre de uten at folk vet om det.

Det er alltid noen som vet og det sprer seg som ild i tørt grass.

Ja, folk vil vite om det, men forhåpentligvis ikke så mange som i dag (evt. må man organisere publikum på noe vis, og kjeppjage de (få) som ikke kan oppføre seg)

Alle publikumsbilene (og folkene) drar jo til seg ekstremt med oppmerksomhet av farbror blå også, og på en av rundene i Birka i år ble en brannbil i utrykning forhindret av publikumsbilene - sånt noe kan man etter min mening ikke ha noe av.

Ellers er det de får til i Stockholm :thumb :thumb :thumb :thumb

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva som EGENTLIG befinner seg i det motorrommet i Polo´n , sliter vi med...

Sett oppi der, men jeg ser jo en 4 syl, bare MASSE slanger, STOR eksosbrems, radiatorer og intercoolers og mere enn 2 ledninger, å da detter jeg helt ut...:iconsm

hehe.....

hehe.. er jo bare og legge ut et bra bilde det så kan vi turbofolk analysere litt....:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider