Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

rasa flere enn en gang altså?

Etter det jeg vet, sprakk den blokka på 7,83 draget på tullinge i juni/juli.

Så ble det laget ny block som ble betongfylt, å den skulle stå å herde i 3 uker...

De kjørte jo 7,70 på g.moen forrige helg...

Noen som vet noe mere eksakt?

Tommy?????:iconsm

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tja, skal en si da.. blei litt lite strukturert.. får prøve og gjøre det litt mer seriøst neste gang.. ( 2 felt og starte fra div hastigheter ved siden av hverandre.. litt lettere og se forskjeller da...)

hm.. vi kan jo bli med å flagge dere igang!:spider

Så vi kan få kontrollert hvem som kommer først....hihi

En viss Camaro har vist fikset litt forgasser og slikt så den får mere mat...Så han er litt sugen på revansje...:respect

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig god den der ja!

Tipper at onkel Blålys hadde sett RØDT hadde de fått sjansen til å studere den der med Norske skilt:spider

hehe

neeei da! bare tar en liten: "alle ser jo at dette er en bitteliten og ikke særlig kollisjonssikker bil, men takket være den nye STORE solide cbb`n fram her nå, så tåler den fint et par front mot front i 200km/t" hahaha

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. vi kan jo bli med å flagge dere igang!:spider

Så vi kan få kontrollert hvem som kommer først....hihi

En viss Camaro har vist fikset litt forgasser og slikt så den får mere mat...Så han er litt sugen på revansje...:respect

hehe... vet ikke hvor sugen han er på stille start jeg.. ( jeg er ivertfall VELDIG sugen på det!:fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... vet ikke hvor sugen han er på stille start jeg.. ( jeg er ivertfall VELDIG sugen på det!:fatality:

er det ikke stille start som liksom er it da? har aldri hørt tittelen : norges raskeste fwd (med flying start) jeg men! hehe :) tøft å få høre at det foregår litt battling i de norske gater også! keep up the good work! :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke stille start som liksom er it da? har aldri hørt tittelen : norges raskeste fwd (med flying start) jeg men! hehe :) tøft å få høre at det foregår litt battling i de norske gater også! keep up the good work! :)

har heller aldri sett at de tar fart på 402 meter`n...:respect

får ta og se litt en dag...:hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider