Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå må du få ræva i gir angående hjemmesia du skal ha :bump

 

Det er jo din oppgave!:respect

 

Men jeg må kanskje finne ut åssen jeg skal ha det???

 

ohff.....:)

 

Men dere....

 

Se litt på motor rommet i bilen til kim da...

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135444

 

Lite reint der!!!!!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kveldings godt folk. dere maser om en hvis camaro, så vitt jeg vet så er det ikke noen poblemer å ta igang i fra stillestående start med det bilen. trenger ikke å vente på hverken turbotrykk eller noen andre vifter som skal mate motoren med luft og div andre ting. Når det gjelder motor tuning så er det riktig at jeg bytter ut gasseren i fra økonomi klassen til, litt mere moro, det er litt kjipt å kjøre noe som stopper og dra på 5500snurr når det er designet til å fint klare 6800, med full gass(nokk bensin) har tross alt bare bygd en gate motor, kan ta en del mere ut av den med og bytte til en del heftigere camaksel,har en på hylla,toppene flower mere enn nokk, tåler maks løft på ventil 0,570tommer. veivpartiet er også bygget til å tåle en del mengder ned fuskegass, eagle crossdrilla smidd stålveie i 4340 høy kvalitets stål tåler 1000 hester og 10000 snurr,samme med lagra, rådene sier takk for seg ved cå 7800 snurr, crower smidde stepler tåler det meste av varme, topp tuna motor med et relativt snillt nos anlegg, hvil uten å ta i for mye ca600 hk ca 720mn, dette er et nøkternt anslag. Kjører kansje med dette oppsettet med lyst gassen til helga, så det som har hvert prøvd på gata til dags dato er bare husmorsoppsettet for å prøve, hva som bor i bilen, ble litt overraska selv at den gikk så bra bare med en 600 holley vacum gasser den stopper på i underkant av 400 hester, hvis den i det hele tatt klarer å gi nok bensin til det er ting som tyder på at den ikke gjør det, uten lysgass med 650dobbel pumper gasser så vil nok effekten ligge på ca450 hk og 650 nm i moment, skal ha bilen på rullende lande vei slik at alt blir dokumentert. inntil videre så får vi bare spekulere, det er ting som en må forske seg litt fram til, lader ikke med fullt påslag av bensin og lyst gass føste sommeren bilen er på veien, må få kjørt inn motor bakaksel og sjåfør først, skal jo bli vant till giring og div andre ting, men det har hvert gøy så langt, kostet noen kr, hva så hobby skal koste penger. dette til Deres orientering, blir ikke den raskeste i klassen men en skal ha det gøy, men bead lock og luzifer må få ut fingern, bilene og delene skal ikke stå i stua heller, ikke for å mase, men gleder meg stort til å se bila deres på veien, må nok få spart i hop peng til en 572, eller lignende, komme seg ut av muse motor verdenen, og over til sto kubbikken, det er tross alt det som gjelder, ingen ting kan veie opp for kubikk tommer thats it, itte noe og spekulere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke stille start som liksom er it da? har aldri hørt tittelen : norges raskeste fwd (med flying start) jeg men! hehe :) tøft å få høre at det foregår litt battling i de norske gater også! keep up the good work! :)

 

For det første så er det ikke snakk om norges raskeste fwd. Det hele starta med at jeg sa jeg hadde norges raskeste Polo for å se om det var noen som våkna og hvem var det som ville teste da jo alt annet enn fwd gutta. Camaroen jeg testa mot har rwd og Toyoaten har 4wd. Poloen går på gatedekk og ingen sperre så da sier det seg vel selv at den vil spinne seg litt bort på en stillestående start. Men for all del tester gjerne det også jeg. Motoren er fortsatt ikke mappa enda kjører på standard 150hk mapp så mister jo en del der også kan man si. Kommer til å skje en hel masse med bilen i vinter så til neste år kan jeg garantere enda mer Power og masse Feste.

 

Men tror det var noen ihugga V8er fans som hadde vanskelig for å se at en liten snål Polo faktisk aksa fra en momensterk Camaro:respect Tror faktisk ingen av oss har sett det før.

 

Ingen Hondaer som vil prøve seg da:hide

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada den funker meg og kula hadde igang i stad:respect

 

Menne er du fortsatt uenig i at jeg har Norges Raskeste Polo eller:jail

 

Så da får jeg tyttebæret igjen i morgen??

 

Fantastisk!

 

Du har raskeste Polo?

 

Ingen har jo protestert høylytt ennå, så da har du vel det....:respect

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo da du gjorde det, men da hadde jeg husmor oppsettet, har ikke noe problem med å innse at poloen er rask, for det er den, ikke noen prob med at poloen går bra, det er bare en indikator på at du er på riktig vei, men husk på en ting camaroen veier ca 1700 kg med sjåfør poloen ca 1050kg, forresten så er det ik bare du som sliter med dårlig feste,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår