Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror ikke jeg vil glemme denne mannen her....

http://www.gatebil.no/index.php?id=304&pageid=116

Hehe nei ikke vet jeg eier av bilen g40t er jo her på forumet han. Du kan jo spørre han om hva han mener.

Hva er det som får deg til å tro at den skulle være raskere da:happyhappy:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei ikke vet jeg eier av bilen g40t er jo her på forumet han. Du kan jo spørre han om hva han mener.

Hva er det som får deg til å tro at den skulle være raskere da:happyhappy:

ikke vet jeg , så bare det var en polo med eksosbrems jeg....

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vet jeg , så bare det var en polo med eksosbrems jeg....

Den bremsa 170hk tidligere og Runar bygger ny motor nå med Autronic sprut og den samme syke finishen som den alltid har hatt. Bilen hans er ihvertfall en av Nordens råeste og mest gjennomførte poloer uten tvil:soldiersf

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste på Calibra fronten er at den fikk kuttet av alle list piggene, å tatt litt finish

bilde111bw6.jpg

Å etter at h. lenkarm i fram kom løs, så var det også blitt bulk på skjermkanten...åååååååååååååå mekanikere!:respect

Nylakket fram fanger, ble også Ødelagt! Slegga.... TA DEG SAMMEN!

Du kjører senka bil du vet du!:fatality:

bilde112bb2.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er det ikke snakk om norges raskeste fwd. Det hele starta med at jeg sa jeg hadde norges raskeste Polo for å se om det var noen som våkna og hvem var det som ville teste da jo alt annet enn fwd gutta. Camaroen jeg testa mot har rwd og Toyoaten har 4wd. Poloen går på gatedekk og ingen sperre så da sier det seg vel selv at den vil spinne seg litt bort på en stillestående start. Men for all del tester gjerne det også jeg. Motoren er fortsatt ikke mappa enda kjører på standard 150hk mapp så mister jo en del der også kan man si. Kommer til å skje en hel masse med bilen i vinter så til neste år kan jeg garantere enda mer Power og masse Feste.

Men tror det var noen ihugga V8er fans som hadde vanskelig for å se at en liten snål Polo faktisk aksa fra en momensterk Camaro:respect Tror faktisk ingen av oss har sett det før.

Ingen Hondaer som vil prøve seg da:hide

nei skjønner jo at det ikke var snakk om noe raskeste fwd eller noe, bare et eksempel liksom!

Jeg er selv en ihugga amcar fan! og blir selvsagt ikke noe glad av å høre historier om gutta som kjører fra v8`erne!

MEN når det kommer en søt liten polo og kjører fra (som du så sant sier) en momentsterk camaro! ja da er det bare fram med gliset og bøye seg i støvet for deg! MYE :respect !!!

vært knall om dere hadde gidda å posta noen bilder av både camaron, og polon! :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei skjønner jo at det ikke var snakk om noe raskeste fwd eller noe, bare et eksempel liksom!

Jeg er selv en ihugga amcar fan! og blir selvsagt ikke noe glad av å høre historier om gutta som kjører fra v8`erne!

MEN når det kommer en søt liten polo og kjører fra (som du så sant sier) en momentsterk camaro! ja da er det bare fram med gliset og bøye seg i støvet for deg! MYE :respect !!!

vært knall om dere hadde gidda å posta noen bilder av både camaron, og polon! :D

Camaron er bilen fra Sluringa i andeby!

Sølv!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider