Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Holder på med dette nå....

bilde118cl1.jpg

ja ser bra ut detta her ja, må vel få gjort klart panser med fyller og lakk i dag så det er klart til flammer også vel ?

ja da er det bare småtteri igjen til bilen er klar ...

håper den blir klar før helgen så.

så vi får reist på treff i drammen ...

håper på å få bilen ferdig så jeg kan kjøre den til oslo på fredag , hva tror du om det lefsa ?

:iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Siste på Calibra fronten er at den fikk kuttet av alle list piggene, å tatt litt finish

bilde111bw6.jpg

Å etter at h. lenkarm i fram kom løs, så var det også blitt bulk på skjermkanten...åååååååååååååå mekanikere!:respect

Nylakket fram fanger, ble også Ødelagt! Slegga.... TA DEG SAMMEN!

Du kjører senka bil du vet du!:fatality:

bilde112bb2.jpg

hehe ikke sant ...

ikke min feil at folk bygger masse stein drit ut i veien fra gårdsplassene sine ,men godt jeg kan holde deg i arbe da hehe :iconsm

tror jeg ikke hadde strammet den bolten godt nok tror ikke det skjer igjen nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså først var jeg en tur i Barte hovedstaden og besøkte Luci og gutta.

Så dro jeg til Ålesund og kjøpte Metalic sort Ducati 600 SuperSport til kona på 5 års bryllupsdagen. Trur du hu er fornøyd ja mulig det bittelitte gran...

Tanken er igjen forsøkt tetta med ny pakning og illeluktende lurium, tester tettheten til helga tenker jeg så EU.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja Bead nå er jeg i full gang med Stor Opel her......du pussler med da. Lånte foressten litt majones og salami av deg i sta jeg, var jævlig go den salamien da.

Går bra det vel:hello:

Ja,ja... men du er litt ute å kjøre... for den danskesalamin er SKIKKELIG fetende...

Huske på at du driver med bantning,:iconsm så Polon kan gå fortere

:thumb

Ja, fruen venter i spenning på bilen sin....!:hello:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså først var jeg en tur i Barte hovedstaden og besøkte Luci og gutta.

Så dro jeg til Ålesund og kjøpte Metalic sort Ducati 600 SuperSport til kona på 5 års bryllupsdagen. Trur du hu er fornøyd ja mulig det bittelitte gran...

Tanken er igjen forsøkt tetta med ny pakning og illeluktende lurium, tester tettheten til helga tenker jeg så EU.

Era

Ja får gratulere med MC da...

Du måtte gi deg til slutt...hihi...

Ja, flere her som har tanker om å svinge innom drammen på Søndag kanskje slå følge med Vegan?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider