Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Takker Polo 20vt for bra jobb på Konebilen....:thumb

Slegga fikk sine Gost flames i kveld og var meget fornyød...

Bilder kommer i morgen....

Så nå er det bare flekken på støtfangeren og dørhåndtakene igjen, så er Calibran ferdig for denne gang...

Men dette er jo en hyggeligt prøve prosjekt, der slegga har fått utfolde seg, å ALT er lakket ute, bare for morroskyld for å vise hva som er muligt å få til...

Å det har blitt en bil folk snur seg etter....100% strøken? NEI, men du å mye morro bilen har gitt oss!:thumb

Å mere skal det bli....

Å som en vakt på Andebu sluringen sa....

Det der er jo en skikkelig jentebil!

Alle jentene flyr vel etter den?

JA?.... svarte Slegga.... Helt OK for meg, for jeg liker jenter.....

Da hold han andre munn....hehe

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bra jobba med opelen, all honnør til lefsa for god kreativitet og slutt førelse, detta ble dritkult selv om fargen ble spacea, pink my ride, kuuult at noen skiller seg ut.til polo 20v, bilder av camaroen kommer når du legger ut bilder av poloen, he he,

Takker...

Å du, det ligger jo endel bilder av den camaron din her allerede...:thumb

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt så er luzifer i Tronheim å innreder en butikk....

Da eieren nevnte han ville ha litt biler på Lørra, å kom med at ha hadde fått tak i en 911 og en M3, ja da fikk Luzifer og Onkel T...:puke:

Så er det noen som ikke har noe å gjøre å har en hyggelig bile, helst med litt attityd, så send PM til Luzifer....

Han jobber :puke: , så jeg fikk tlf, om å sette ut dette!:thumb

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trenger en eller to biler/sykler som kan stå parkert på Nordre Gate noen timer på lørdagen... Kjøretøyene skal fungere som blikkfang, og det blir satt litt klær/reklame rundt de! Det er for butikken "Brandstad", som er en ren herre klesbutikk. ;) Ser for meg en Camaro el. med litt gromme M/T hjul og kompressor el. Evt. noe som er litt mere guttete enn BMW og Porsche! :hmmmmmmmmm:

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Lefsa da fikk jeg endelig regga meg her gitt. Ble jævlig bra den breddinga du gjorde:hello: Skal bli morro og få kjørt litt nå ja...begynner bli litt lei av å skru hver kveld. Så nå blir det back 2 basic.

Dama flytter nedover med ungene nå snart ettersom jeg nå er ferdig med bilen kan jeg bruke litt tid på de også:thumb

Gleder meg skikkelig te å komma meg ut i skauen også vært altfor mye i garasjen den siste tia:happyhappy:

Norges raskeste fwd under construction......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Polo 20vt for bra jobb på Konebilen....:thumb

Slegga fikk sine Gost flames i kveld og var meget fornyød...

Bilder kommer i morgen....

Så nå er det bare flekken på støtfangeren og dørhåndtakene igjen, så er Calibran ferdig for denne gang...

Men dette er jo en hyggeligt prøve prosjekt, der slegga har fått utfolde seg, å ALT er lakket ute, bare for morroskyld for å vise hva som er muligt å få til...

Å det har blitt en bil folk snur seg etter....100% strøken? NEI, men du å mye morro bilen har gitt oss!:thumb

Å mere skal det bli....

Å som en vakt på Andebu sluringen sa....

Det der er jo en skikkelig jentebil!

Alle jentene flyr vel etter den?

JA?.... svarte Slegga.... Helt OK for meg, for jeg liker jenter.....

Da hold han andre munn....hehe

ja den bilen har det egentlig vært gøy å bygge utenom alle timer med sliping da ... :puke:

i dag skal jeg hente neon under car kit lilla lys og nye speiler til bilen...

senere kommer det noen merker til sideruter og fram skjermene,skal også ha cromma lexus lykter foran , + masse moro inni bilen !!! flere bilder kommer etterhvert som bilen blir bygd....

er det noen her på forumet som har eller vet om lagrings plass til den rosa calibran ?

trenger plass vinter !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider