Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Uff, enig. Er nok av lavkompa smog 350'er i Norge som etter gasser, innsug og headers har 350HK+++ Ehh ja, riktig!

Var jo forresten en tråd om det her i amcarforumet for en måned eller to siden, alle salgsannonser av amcars i Norge har alltid 300/400hk+ eller mer...

det var en 440 med STOOOOOOOR presse i den rodden der! men den motoren sto til salgs på nitroz, og står der ikke lengre SÅ jeg regner med at det blir kanskje noe værre!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja... hadde sikkert funka... men tror jeg må få de ut av jorda før jeg kan selge...

Har hatt besøk av slik ein storfamilie med jord rotter eller no....

Huller og kanaler og oppkomme over alt...

Kanskje jeg må til med jord råtte sprengern fra USA som de viste på VG for noen dager siden....:ex_machin

Sjekk dette, fant en som ville søke jobb som montør i mitt lille montørverksted for ATVer, idag tidelig, han fikk prøve seg frem til lunsh, men da synes han det var kjedelig og han hadde problemer med å forstå hva jeg mente så da blei han sur og forsvant.

dsc00099ko7.jpg[/img]

dsc00100ms5.jpg[/img]

Skulle jeg ha prøvd å :kiss

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah.. håper du ga han lønn etter tariff.. padder er sleipe som fan vis dem ikke får det dem har krav på.. ;) neste gang kommern tilbake å er riktig sur og forbannet å har tatt med seg familien.. ;)

Huff det var jeg ikke klar over, og jeg som ble litt frekk mot også, han hadde tygd på drenslangen fra forgassern, og det sa jeg var noe jævla tull å gjøre, det var da han blei sur og stakk. Best å låse døra inatt skjønner jeg:hide

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tviler på at han var noe effektiv!:iconsm

Nei det var det, han satt mest å glodde, så da prøvde jeg først litt go snakk og så litt kraftigere språkbruk, men som sakt da blein sur og "hoppa", godsjelov at jeg ikke ga han forskudd som han spurte om:thumb

Skien idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var det, han satt mest å glodde, så da prøvde jeg først litt go snakk og så litt kraftigere språkbruk, men som sakt da blein sur og "hoppa", godsjelov at jeg ikke ga han forskudd som han spurte om:thumb

Skien idag??

Lar de leke i sanden, så skal jeg leke med poteter å annet tror jeg!:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar de leke i sanden, så skal jeg leke med poteter å annet tror jeg!:thumb

Tror de hadde gjort jobben med å grave opp potetene ypperlig altså:

dsc_7597.sized.jpg

Mer bilder kommer i løpet av kvelden eller morgendagen - utrolig fett å *endelig* få sett disse gærningene i levende live :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de hadde gjort jobben med å grave opp potetene ypperlig altså:

Mer bilder kommer i løpet av kvelden eller morgendagen - utrolig fett å *endelig* få sett disse gærningene i levende live :-)

Vil det si at du var på "syden" besøk uten å komme innom i potetåkeren?

Gikk vist rykter om at det var folk fra Australia der....Stemte det BB454?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk vist rykter om at det var folk fra Australia der....Stemte det BB454?

Jada. Det kom en kar fra Australia hit... Han hadde dumpet inn på en av formula offroad sidene på nettet og "falt" helt får det han så. Så vi i klubben bestillte hotell for han, og han kom på fredag og reiser hjem igjen i morra... hehe

Jeg skal legge ut noen filmsnutter etterhvert!

Vormsund 14 okt finale i norgescupen!!! værdt å få med seg... Hvis interesse kan vi lage en busstur....!

Flere som var i skien i dag ?

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider