Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du skal få en godsak som er er utprøvd , samme sak, som er vist på bilde.

Den er billig, men ved godt vedlikehold er den god som gull........................eller

Du blir blandt di første jeg ringer når jeg har fått hus og alt på stell nede i Søringland.. ;)

må ha noe sånt på gården da.. ;) gidder jo ikke springe etter bikkja heller.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER ikke sikker på om jeg gidder å kommentere din uttalse om mine leketøy og holdbarhet. Hvis det er det at det er laget i kina som gjør at det jeg selger er noe dritt, så er det kanskje riktig,men hva er det som ikke blir laget i kina idag, nesten alt, på lissens, hva med innsugsmanifolder til GM, kikk under made in kina står det, dette innsuget har vi brukt i mange år, mange av oss--Dritt??. Komponenter til eks. tv.made in kina--dritt??, Levisbukser=dritt??

Nesten alt du tar i og bruker har deler fra Kina, laget på lisens. PÅ mine ATV er det lisensmotorer av Honda--Dritt?? Hvor mange honda motorsykler er det laget, hvor mange gressklippere har hondamotor er alt dette dritt. Tenk litt over hvor mye som funker hele tiden med deler og komponenter fra kina, før du sier at mine atv er noe dritt, bare fordi de er laget i Kina.

Jeg selger atver som er billige, noe som gjør at jeg som en vanelig familiefar kan kjøpe 1 til mor, 1 til sønn, og 1 til datter, og 1 morsom en til meg selv, for samme prisen som 1 bare til meg selv koster. En vanelig Polaris koster fra fra 50 000 til over hundre tusen, det har de fleste ikke råd til, skal ikke disse få lov til å leke, selv om de ikke har så mye penger. Eller er det slik at det å leke med noe som er motorisert er forbeholdt de som har mye penger:puke:

Beklager Beadlock at dette gulpet kom i din tråd, men jeg måtte bare svare på tiltale.

Ja hvorfor du svarer lurer jeg på også... når du ikke ser hva som står der engang...

Jeg skreiv IKKE at det var dritt laget i kina, MEN at sånne lektetøy i den pris klassen ikke holder i lengden noe du i grunn bekrefter i svaret ditt.

Å joa man kjøper sånt for og leke litt og de er gæy og leke med skikkelig gøy men så tar jo leken av som det pleier også ryker saker og ting.

Å du de lager billig og kvalitet i kina også, å når det gjelder holbarhet ja da ville jeg valgt kina lenge før US.

Men detta var ikke ment som hets så beklare at jeg oppfattes slik.

Erik A

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva har vi lært på rudskogen i dag jo at nye kompressormata mustanger ikke har kjøreegenskaper (krasja i muren gitt) og at de ikke går fortere en Vega hehehe.

Men det gjorde vel i grunn ikke Ferrari 430 heller trimma 911 med over 500hk og 4wd derimot var værre... men han lå rett forrand i enden av langsiden da hehehe.

Å det er med motor som sperrer på 5000Rpm da PC sto igjen hjemme så da fikk vi ikke flytta den til 6500Rpm hvor den skal være...

Så joa hjemme mekka skit funka enda og fy så gøy det er.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva har vi lært på rudskogen i dag jo at nye kompressormata mustanger ikke har kjøreegenskaper (krasja i muren gitt) og at de ikke går fortere en Vega hehehe.

Men det gjorde vel i grunn ikke Ferrari 430 heller trimma 911 med over 500hk og 4wd derimot var værre... men han lå rett forrand i enden av langsiden da hehehe.

Å det er med motor som sperrer på 5000Rpm da PC sto igjen hjemme så da fikk vi ikke flytta den til 6500Rpm hvor den skal være...

Era

hva har du av maskineri i saken da? hørtes jo ut som den gikk sånn passelig til en søndagstur.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har bygget den? Vanvittig fet bil iallefall..

Ikke jeg som bygd den Pontiacen, men kjøpte den i slutten av 90 å tok en skikkelig jobb på den å fikk den skikkelig, å fikk på en del ting som den manglet i 1 verson, som håndbrems,speedometer++++gikk gjennom alt, fikk den Eu-Godkjent skikkelig, men den ble vel en for het potoe for de trangsynte i Tønsberg, for når Luzifer fikk noen til å godkjenne den, blinket det vel bare rødt på disken demmes... derfor må vi på langtur til Hovedstaden i morgen!:puke:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era

5000...??

hm... var det husmor oppsett?

Godt det funket så bra da!

:)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider