Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

skulle hvert morro å kjøre det lillie røde tyttebæret der ja, hvar ute å strakk rådene på camaroen i dag, morro,gøy artig, ect, ett av de siste høstbrøla ifra den maskinisten, tror jeg må på en liten service ja, men pytt heller det er jo bare en bil!! tror det ble noe lakkris striper utenfor hoss lefsa, hi hi, naboen syntes det hvar kult, kule naboer er greit å ha, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor du svarer lurer jeg på også... når du ikke ser hva som står der engang...

 

Jeg skreiv IKKE at det var dritt laget i kina, MEN at sånne lektetøy i den pris klassen ikke holder i lengden noe du i grunn bekrefter i svaret ditt.

 

Å joa man kjøper sånt for og leke litt og de er gæy og leke med skikkelig gøy men så tar jo leken av som det pleier også ryker saker og ting.

 

Å du de lager billig og kvalitet i kina også, å når det gjelder holbarhet ja da ville jeg valgt kina lenge før US.

 

Men detta var ikke ment som hets så beklare at jeg oppfattes slik.

 

Erik A

Hei Era det er fint. Da er misforståelsen oppklart. Styr unna betyr ikke "ikke kjøp" og Kina lager ting billig og bra.:)

Hygelig at bilen din funger bra, og at slike dyre lektøy fra stuttgard etc. får stryk selv om Vegaen går på husmoroppsett som Bead kaller det, stå på vidre:win

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan hjelpe vi med å kappe å sveise, så kan jo du å få den lav!

 

Kapp og sveis ordner jeg fint selv, men takk for tilbudet.

 

Er det flyttet noe på den bilen for å få den så lav eller?

 

Min skal få custom subframe fra http://www.martzchassis.net og antagelig et eller annet hightech bakhjuls oppheng også. (ikke bestemmt enda)

 

Så regner med jeg har litt justerings muligheter der, så lenge jeg setter bilen i posisjon LAV før jeg sveiser inn 4-linken e.l

 

Blir dobbel justerbare coilovers forran og bak, justerbare A-armer forran, justerbart stabstag forran og BLA BLA BLA Tanstangs styring, LS1 motor T56 gir, masse glassfiber deler, bur og LALALALALALaaaa

 

Budsjeterer 200-250k til bilen, utenom bilen og motor og gir :-)

 

ENGANG

 

 

Og BTW, har ofte problemer med å komme inn på BF.net

 

Og BTBTW, noen som vet hvor de selger carbonfiber duk? Alså til å støpe selv med.

Eventuellt den glassfiber duken som ser ut som CF.

 

 

Og til dere som diskuterer 4hjulinger og andre leketøy, det er noe som heter du får hva du betaler for, og det er det mye sant i.

Men ting kan være bedre enn prisen tilsier, han endel kompiser som har kjøpt slike "billige" 4hjulinger og div annet.

 

Og der er stor fornøyd med de, veldig mye morro for penga, løp å kjøp.

 

Men foreks disse billige pocketbikene som folk selger, det er bare møkk.

 

Cabber`n - Har du noen 4hjulinger som kan registreres? (ved senere annledning)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pontiacen....

 

Ja, man tager en stk orginal Subframe, legger den på gulvet i passe høyde, Litt lavere enn orginal, så en 70 tals corvette bakramme, måle hjulavstand,legge den i samme høyde, finne noe jern å sveise mellom, så lage bur, med diverse prøving av tak/bakskjermer, tåa under kanalen er fin høyde!

Motor flyttet tilbake 25 cm ca.

 

Men det var en med hjelpere som gjorde en STOR jobb med å få dette prosjektet i havn!

 

Masse planer og ideer har mange hatt om å sette nyere corvette for å bakstilling!

Men som jeg og Era har diskutert!

Hvorfor LAGE en corvette når det allerede er gjort!

Bedre da å kjøpe en skikkelig dårlig corvett å bygge morsombil av den...

 

Firebirden er jo snart en klassiker i den tilstanden den er!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår