Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jeg må si meg enig med 350bowtie.her svarer man på et innlegg som virkelig har noe med amcar og historie på pontiacen..og så virker det som skriften er usynlig på det jeg skrev..hallo :shake etter det jeg har lest tidliger diskuterer dere pålegg til brødet og hvilken type dorull dere har på veggen..dere skriver det er høyt under taket her så vi får nå se:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvorfor klager du på detta ? Tråden heter jo "hva holder Bead-lock på med for prsjekter og hva holder venner og kjente på med"

- Vi holder jo på med "litt" anna en amcar åsså.

her er jo blitt skrivd mye om "rosa calibra", bmw`er, Porche`r +++

Har vært mye utnom amcar her på tråden...!

Her er litt gode nyheter, fant denne hos de trangsynte i Arendal igår, første visning tror det gikk bra. Den var meget strøken.

DSC00118.jpg[/img]

DSC00119.jpg[/img]

001.jpg[/img]

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klager du på detta ? Tråden heter jo "hva holder Bead-lock på med for prsjekter og hva holder venner og kjente på med"

- Vi holder jo på med "litt" anna en amcar åsså.

her er jo blitt skrivd mye om "rosa calibra", bmw`er, Porche`r +++

Har vært mye utnom amcar her på tråden...!

helt riktig det bb454 vi skriver om mye rart, fint det, gikk vel litt over streken der selv, når det gjalt p1800, men du må jo hvere enig i at modellfly, har ingen ting meg bilforum å gjøre, eller hur,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig det bb454 vi skriver om mye rart, fint det, gikk vel litt over streken der selv, når det gjalt p1800, men du må jo hvere enig i at modellfly, har ingen ting meg bilforum å gjøre, eller hur,

Men vi snakker vel om at en kan få til litt heftig lakk på det flyet...

Leke oss litt!

Å når en leker på småting, så er det lett å få gode ideer til å male på de flotte Amcar bilene våre!...

Men at vi skriver om hva vi holder på med det er jo poenget her, men utover , så tenker jeg det blir mer enn nok med amcar biler og amcar bil bygging!

Men det har vært litt hektisk i de siste månedene!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt gode nyheter, fant denne hos de trangsynte i Arendal igår, første visning tror det gikk bra. Den var meget strøken.

DSC00118.jpg[/img]

DSC00119.jpg[/img]

001.jpg[/img]

Det der kunne jo hende gikk bra, for den der så jo skikkelig orginal ut...

Skikkelig go-bil det der!

Var nok SLIK DE :puke: Tullingene i Oslo ville ha sett den sorte fare....

:)

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk intrykk av at de amcar nok en gang ikke tørr og backe opp sine medlemmer og nok en gang bare er stooore fine ord og null action...

For egen del er Ring leketøyet klart og avrise er til Lørdag morra kl 0700.

Så da skal det drekkas wise bire og gasses vilt på ringen.

Ratata har du no bilder fra skogen og gassinga med Vega der?

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bead: hva er så galt med orange fargen da? synes orange er fett jeg :D

Som med farger flest, så er mitt syn på slik "mikse" orange en av de fargene som gjør at i hvertfall en Camaro, ser ut til å være veldig billig og litt "plastikk"-

Men en helt 100% orginal Orange Camaro, er ikke Plastikk igjen...

Komplisert? Ja egentlig, men en Pro Street 69.....Vil ikke jeg ha orange...:puke: men det er jo min personlige lille mening...

Hva andre vil ha får jo de bestemme!

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider