Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Såpass!

Hvilken modell har du? Ruller en 67 cadillac conv her ute som er kategori 2, og den er naajs !

Har en 71 Camaro RS med litt forstyrra 350,preppa th 400, ford 9" med detroit locker og masse annet digg, brukte ca 18 mnd på å byggen opp igjenn i fra et rustvrak, utrolig dårlig utgangspunkt, hadde jeg vist at den hvar så dårlig, så hadde jeg nok kjøpt en annen en
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du reddet hvertfal en fra rustedøden da!

Er på det stadiet der jeg ikke aner hvilken stand bilen er i og gruer meg til å begynne å plukke den fra hverandre. har en mistanke om at bilen er i dårligere stand en det jeg tror. Forrige dagen fant jeg 10 cm med vann i bagasjelokket...

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil! Jeg vil! :D

Får du tatt noen bilder av felgene snart luzi? Hvilke felger sitter på nå forresten? Litt sånn retro-race look på de som kler bilen hvertfall

Det er de her 18 " hjula som sitter på Chammaron nå!

Kan jeg ha sånne felger på Camaro'n?

Felgene er BMW M5 (e60) 8,5" x 18"..... Kan få disse relativt billig, noen som har noe annet liggende? Trenger!!!

normal_DSCN3612.JPG

normal_DSCN3613.JPG

normal_DSCN3615.JPG

normal_DSCN3616.JPG

normal_DSCN3617.JPG

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke lett å krangle med myndighetene nei.. håpe det ordner seg da.. !!

apropos Nova .. er en Sinnsyk strøken 2dørs Nova oppafor bead lock ..

Neri kaller vi han.. vet sikkert hvem han er? hakke bilder av den men den er vel 100% gjennomført.. brukte 5år på bilen å det har gitt resultater :)

Bilen til Neri er godt gjenomført, men så har den vært i molekyler å da. etter det

jeg har hørt så er alt nytt på bilen. untatt kaross selvfølgelig. åsså tror jeg styresnekka er overhalla og lakkert( ikke ny). Bilen har kostet nærmere 250 k.

Åsså heter han Neri, er ikke noe vi kaller han. hehe

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke lett å krangle med myndighetene nei.. håpe det ordner seg da.. !!

apropos Nova .. er en Sinnsyk strøken 2dørs Nova oppafor bead lock ..

Neri kaller vi han.. vet sikkert hvem han er? hakke bilder av den men den er vel 100% gjennomført.. brukte 5år på bilen å det har gitt resultater :)

Men vart skremt i går da jeg passerte, da sto jo stua full av mennesker med gitarer å sånt så det ut til...

Jeg tenkte.... Bønnemøte, allsang, ka skjer????

Men fikk beskjed om at de hadde startet rockeband....koolt....:disco

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider