Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bead-Lock, du har jo en sånn Moroso kalkulator.

Hva må til i hester for å kjøre 6,621/336 i ProStock???

Vekta er 2350 lbs.

 

Greg Stanfield kjørte det i 3 kvalomgang i USA i dag før regnet satte inn....

Bumpen er 6,664 :partyon:

 

Har hørt over 1350hk og at de varver 10500 på 500 cui...... :wave

 

Må leite litt etter den dingsen der...

 

Men skal se utover ettermiddagen!

 

Men nå må det jobbes!:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bam....

 

Han med den blå /hvite 55 på linken til Hans, kjørte ikke han en av de c.a.r.s. sponsa 55 chenvan nede på nittitallet, Monty Børny??:)

 

Monty hadde først en 55 med en stor lystgass motor (555 fra Blackstone racing).

Big Bertha het den.

Rick Dyer fra cars inc kjøpte bilen turn key og kjørte den med cars inc sponsing i prostreet sirkuset.

Han hadde en gul 69 camaro føre 55'n.

Det har vært reportsje om begge bilene i hot rod.

Denne på video'n her mener jeg Monty bygde senere. Den har presse motor og går høy 6'er og over 200 mph.

 

Lystgass bilen gikk 7,7 og var vel ikke ikke godkjent for under 7,5 kjørning.

Den var "bare" back half bil.

 

Vil tro at den på video'n har 25:1 C chassie eller noe sånt.

Det kom jo øvre vektgrense på pro street bilene i USA på grunn av at de gikk alt for fort i forhold til vekta.

 

Var en med en hvit 71 camaro som omkom for endel år sida i prostreet racing der borte.

Kom vel begrensninger etter det.

 

Uansett er det griserått bygge begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig mye gobiler vi husker... fra 90 tallet...

 

Mange biler der som har satt spor i hva vi ønsker oss av bil og hva vi synes er koolt!

 

men Rulkamsronnies 67 Camaro i 93 verson....e noe av det best!

 

:D

Rullcam ronny hvar drit rå, hvar det ikke han som tok seg en tu over dammen i de glade nittiåra, eller hvar det bagern, husker ikke helt, men det hvar vel en av dem som kjørte fletta av amerikarerene i florida, og når de hadde kjørt fra seg så pakka de fallskjermen og fyra bilen og kjørte det på den lokale hamburger sjappa, drit rått, yenken trodde det nesten ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å huske det var mer sladding den ene gangen jeg så han kjøre den?

Utrolig fett, men på ingen måte det samme som det Samuel Hubinette bedriver, og det var han som forsøke å kjøre den i Västerås.

 

Et par eksempler:

 

 

DSC_5894.sized.jpg

Andre har det sikkert minst like morsomt, og underholdt i hvert fall meg vesentlig mer enn DRFTKing, men ville nok scoret dårlig i en driftingkonkurranse :-)

 

Den mannen der er gal! Sett han ganske mange ganger nå, både Västerås og Mantorp.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den bilen han vant SO med i 92 og 93? I så fall kiddie :yummy: kiddie

 

 

Hvordan er forresten biler ala http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1241736 å ha for litt cruising og leking mon tro?

 

Den bilen vant vel det meste og var raskest på Streetfinals i 92-93,

Og var en av de 10 svenske, 1 dansk og 1 norsk 66 NOva som reiste over dammen å kjørte fra ALT... 16 sider i Car Craft også...

 

Vi var på Street finals fra 93 og fram....Bam, jeg of 2 til....

 

Glemmer det vel ALDRI!

 

Derfor står det en 615 cid i min stue!

 

 

 

Pontiacen der er jo en klassiker, er vel best å kjøpe en som er rimelig hel innvendig vis du vil ha den slik...

Men personlig villle jeg hatt en slik Camaro som Luzifer har kjøpt....:D

Er jo samme bilene i understellet vel?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baggarn og co kjørte 7 sek biler på gata i 93-94.

Baggarn kjørte 7,62 og 290 i Gainesville uka etter Power World Street Finals der borte.

Power Street Finals var noe av det råeste som fantes.

Så gikk de raskeste over til promod.

 

Bilen til Rullkams Ronnie går i Norge nå..

Jann Roger Johansen som eier/kjører den. Er fra Narvik eller Bodø.

 

jannrogerss4.jpg

 

 

Her er kval lista fra IHRA's promod kjøring i helga.

11 biler på 6,0 tider !! Det er det raskeste feltet i promod.

Hastighet er i miles.

 

1 Scott Cannon '06 GTO 6.019/238.89

2 Raymond Commisso '67 Camaro 6.033/239.44

3 Danny Rowe '63 Corvette 6.042/236.01

4 Eddie Ware '67 Camaro 6.059/236.22

5 Tommy D'Aprile '63 Corvette 6.063/236.42

6 Kenny Lang '53 Corvette 6.075/234.09

7 Steve Bareman '06 Stratus 6.084/238.93

8 Carl Spiering '67 Camaro 6.086/235.64

9 Mike Janis '06 Cobalt 6.087/236.01

10 Quain Stott '63 Corvette 6.094/235.27

11 John Russo '68 Camaro 6.096/233.92

12 Jim Halsey '68 Camaro 6.117/231.08

13 Mike Castellana '05 Cavalier 6.121/230.92

14 Glen Kerunsky '57 Bel Air 6.147/233.40

15 Billy Harper '00 Viper 6.156/226.62

16 Ed Hoover '63 Corvette 6.165/230.76

 

Kun 2 lystgassbiler som er innkvala. Nr 12 og 13....

 

Robert Patrick er kval 1 i IHRA ProStock.

6,320 og 355 kmt! Det er utrolig fort med en sugemotor.

 

Hvis du har finne den Moroso kalkulatoren nå Bead-Lock kan du se på 6,618.

Det er den nye rekorden i NHRA av Greg Anderson.

Magnus Hansson kjører faktisk gamle bilen til Greg Anderson her i europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår