Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bead Lock.. hørte du hadde prata me svigers.. får bytte olje å prøve med 7-8 Liter da.. var sikker på at det nesten var for lite for vet at det lakk litt tidligere ut av slangene opp til kjøleren pga for dorlige klemmer..

hørte du lurte på pris.. 50 ferdig EU godkjent å forhåpningsvis uten girkasse problemer..

Som du ser trenger den lakk :(

Takker for svar folkens

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bead Lock.. hørte du hadde prata me svigers.. får bytte olje å prøve med 7-8 Liter da.. var sikker på at det nesten var for lite for vet at det lakk litt tidligere ut av slangene opp til kjøleren pga for dorlige klemmer..

hørte du lurte på pris.. 50 ferdig EU godkjent å forhåpningsvis uten girkasse problemer..

Som du ser trenger den lakk :(

Takker for svar folkens

Den bilen så jo skikkelig god ut...

50 for den er jo en riktig pris...

Gutter... skikkelig Bird som den røde uten tak i tråden til Camarocab, men denne er det helt tak på...

Skulle nesten ha løpt i banken jeg...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt t-skjorta, rein nostalgi det nå.

Folk som ikke er intresert i dragrace eller amcars husker fortsatt navnet hennes...

Det er god reklame i ei kjekk lita dame som sjåfør.

Siv Nystad sto vel for mye av media's omtale på Gardermoen i år.

Og frøken Nystad er jo lite fin og da :happyhappy:

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få lagt ut biler og info av birden til salgs da, skulle altids kjøpt hjem en til jeg ;-)

Dere vet hva de sier, mange stål birder i garasjen er bedre en et jævla fjærkre i handa ;)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider