Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Luzifer har jobba med fiksing av Data greier......

men skal bygge bil i noen måneder nå....... Ikke sant?.....

 

Era jobber med tannlege rønken og div, bil som hobby....

 

Ratata jobber vel med ventilsjon og styring av dette...? og bil som hobby....

 

BB454 jobber vel hos meg fra i morgen tidlig.....tihi og bil som hobby og ganske snart levebrød....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg Holder på med mitt.....

 

Som er Race & Kustom Service.....

og gårsbruk......

 

På firma så gjør jeg vel alt.... bare det er morsomt og skapende....bil,mc,båt, postkasser +++++ja på alt som kan modifiseres, repareres, fikses,lakkes,sveises, stirpes.... kiddie

 

men skruing generelt, bremser, foringer og sån dritt......det gjør jeg bare på mitt eget...... :lol

 

Selger ikke deler, men har stort kontaktnett og liten motstand til å IKKE å hjelpe, så det kan fort være lett å få tips om det finnes noe man ønsker...

 

SS performance er ett sammarbeid som er under utvikling....hihi, men vi driver med helt forskjellige ting.

 

men håper det kommer til å bli mere jobb der etterhvert.....

 

 

Nos i gobilen...?

Du....tror faktisk det beste i den bilen.....

Er at du graver litt i o-store.....å vi finner en grei 454 BB til den bilen og en preppa TH350 kasse....å kanskje en 3:50 utveksling til bakakselen..... kiddie

 

 

For den NOS flaska er tom etter 20 sek og da må du fylle på nytt...litt om hvor du får fiksa det,men 3-400 koster det fort å få fylt flaska......

SÅ......ikke bruk masse energi til å tenke på det....ennå...... :hello:

ok,takker selger nok aldri den bilen,,,lurt hvorfor så få har nos,ser vel mest tøft ut..hva må jeg regne med for motor ca, har en th 400 kasse,må bytte den og, men må ha felger først(noen gode råd der, sett på noen 255.18 295 .18, 8 forann og 9,5 bak, hvis det passer..nede i 15 tusen,, greit det vel,eller vet du om noe.. ei glamor modell skal låne bilen for noen bilder(presse mer på pris he he) sjekk hu yodude http://julieraven.com/ er dama,sexy. yodude .takker for mye hjelp, kan ikke mye selv men onkel hjelper så yodude drevet i 25 år så, :crazysant

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du 25 store skal vi klare å finne en grei motor på 350 gamper....eller no... happyhappy

 

å mente ikke bare th350, men 400 helt supert det å, hvorfor bytte ut den du har????

 

Er vel bare å helle ut skiten inni og fylle opp med chiftkitt og nytt lamell sett???

 

å du........

 

MOTOR FØRST....! :deng

 

Hjul....det kan du ta siden.....

 

Mye viktigere at bakhjula spinner!!!!!!!!! aneglsmili

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du 25 store skal vi klare å finne en grei motor på 350 gamper....eller no... happyhappy

 

å mente ikke bare th350, men 400 helt supert det å, hvorfor bytte ut den du har????

 

Er vel bare å helle ut skiten inni og fylle opp med chiftkitt og nytt lamell sett???

 

å du........

 

MOTOR FØRST....! :deng

 

Hjul....det kan du ta siden.....

 

Mye viktigere at bakhjula spinner!!!!!!!!! aneglsmili

he he får tenke godt over det, er en 350 fra 1970,står 320 hk i vognkortet? hva tror du?og grenrør og kn filter og flowmaster eksos,men skal høre med onkel i morra og hva vi gjør.. faen.. yodude du har jo rett kiddie

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PACECAR: Hva med manuellkasse? Det er jo fint lite som er tøffere en v8 og manuell...:eddie

 

Nos på gata er for Ris Racing.... Eller folk som har skilter på dragbiler... :crazysant

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se,hatt my trøbbel, så ville helst først bruke den en sesong, ok blir nok ikke nos gitt :) får vel regne litt på det(har to golfer,pusse opp den siste,får den snart,,burde klare å få noe for den)..dere får meg til a vurdere dette vinter 2006-men er den 350 så dårlig, som sagt 320 hk( står i vognkort) stemmer det ikke?.. gikk greit når den hadde gode dager.. men er jo faen meg 5 som har rygget eller dunket døra i bilen,og renn 3 ganger(stått mye til lakking da), så lyst å kjøre en sesong først (noen som likte damen i linken)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt............host............. knock

 

Nos for riskokere?......

 

Skilter på Dragbiler........??

 

Å mener du med det??

 

Du mener da sikkert alle Euro/japsebiler som kjører under 12 sek på 402 meter?

For de har jo fått montert veltebur, diger turbo og masse plastik :lol

 

For begynner du å terge bare litt......om hva som er drag bil eller ikke......

Da skal du få en liten diskusjon..... :spider

 

Det jeg skrev til pace om at han burde tenke seg om før han kjøper inn NOS, er at man bør bruke sparepengene på å kjøpe større og bedre motor, fremfor å sette NOS på en 300hk SB.....

For en kan bruke 500 hk motor hver gang du tråkker på pedalen, men NOS´n kommer man ikke til å bruke så veldig ofte.....

 

Så da kan man velge.......500hk hvert minutt eller NOS ett par ganger i året???? :lol

 

----------------------------------

 

å manuel :ssip: mener jeg om det...... fysjh....men alle velger det man vil....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner ikke bilen min som noen riskoker ("litt" for lite plast og "litt" for tung) og ikke kjörer jeg dragrace mer en ett par ganger om året, men NOS funker da fint i en gatebil.... m'm

 

Greit nok, en 502 hadde sitti fint eller pustehjelp til 350'n men penga sitter ikke så löst akkurat så her gjelder det i förste omgang å holde interessen og moroa ved like.

 

 

 

:naaaws

'96 Chevy Impala SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe vondt å si om NOS, men en har oftere(heleTiden) glede av litt mere motor enn kun noen sekunder av og til med Nos........ikke sant....?

 

Oh yes :)

 

Som sagt, pustehjelp for mer konstant moro hadde nok vært veien å gå, gjerne i form av twinturbo på 350'n. Uten for mye modifikasjoner og med rimelig bra driftsikkerhet går det å få til "hyfsad med effekt".

 

Ei presse opp gjennom panseret på Impala'n hadde kanskje blitt litt stilbrudd, men herlig vulgært.

'96 Chevy Impala SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt............host............. knock

 

Nos for riskokere?......

 

Skilter på Dragbiler........??

 

Å mener du med det??

 

Du mener da sikkert alle Euro/japsebiler som kjører under 12 sek på 402 meter?

For de har jo fått montert veltebur, diger turbo og masse plastik :lol

 

For begynner du å terge bare litt......om hva som er drag bil eller ikke......

Da skal du få en liten diskusjon..... :spider

 

 

 

Det jeg mente er at de fleste jeg ser med NOS på gata i dag, er enten biler som er bygd for å gå fort rett frem, eller såkalte Ricere.

 

Med dragbil mente jeg biler som f-eks den hvite svenske impalaen på filmen her tidligere i tråden. Slike biler kan godt har NOS, men de har allerede alt det andre som trengs. Enorm motor, gedigene bakhjul. Etc. Altså: de går allerede skikkelig godt uten NOS. Men de går helst bare rett frem.

 

Hva jeg mener med Ricer: Overstyla japsebiler som har en tank til å lage motorras med, og to tanker til å blåse ut gjennom dyser i hjulbuene.. Kappa fjører, og sota ruter. Jeg liker ikke Ricere.... Om f-eks en Japse som er tatt helt ut, og gjør 10sekundere får montert NOS skal jeg ikke klage på det. En ricer i mine øyne havner i samma kategori som de flotte båtene uten motor som blir taua ut til brygga på tjøme hver sommer... Jeg ser ikke poenget.

 

Uansett biltype: NOS som styling eller primærtrimming er og blir feil, etter min mening... NOS er noe man setter på når resten er håra rimelig mye, og man ikke har så mye mer å hente på andre måter. Derfor mener jeg Pacecar bør begynne i riktig ende, enten med større maskin, eller trimming av den han har.

 

Bare for ordens skyld, jeg har kjørt Amcar siden jeg var 17, og eier også japansk kultbil. Derfor har jeg mine meninger om hva som er feil og hva som er riktig.. Det er ikke meningen å terge, det var bare en humoristisk bemerkning til pacecar. Jeg har all respekt for bilene Du, Erik, Luzi og de andre bygger. De har hva jeg betegner som et "riktig" stuk.

 

Ellers vil jeg bare ønske dere et godt nytt år :)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan jo ikke mye selv, så spurte bare,men blir ikke nos ok..he he ,men lyst å få kjørt den litt med alt trøbbel jeg har hatt,,men hva med lett trim og samle sammen til ny motor(tar vel tid å bygge noe gøy, kult å hatt 580 som i skiltet he he,men hvor mange er det igjen fra de 320 som står i corvvette boka fra 1970?

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en "frisk" motor i den corvetta de, så er det jo bare en hyggelig kam, riktig innsug og forgasser som må stemme for å kunne dra ut+-350 gamp...

Men det gjør jo ikke om du hadde hatt noe gode Brodix topper ellerno.. kiddie

 

Men ett budsjett, det burde du jo ha?

 

Hva var egentlig feil med motoren som Har?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår