Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hva er fordelen med å bruke Vems i forhold til MS da?:wonder:

Har "plutselig" fått meg ett innsprøytningsinnsug til Oldsmobile:hellothere:

Blaa bedre oppløsning på mapen dvs hmmm hvordan forklare det enkelt...

Jo du har flere punkter oppover tenningskurven du kan juster også med fuel svv på ulike laster og turtall eventuelt trykkk.

http://www.vems.hu/

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

du kommer til å sladde fra den lille gule med den STORE 2,9 literen...

Masse dreimoment å....:win

Åssa har du sperre... her Onkel T det......:wonder:

Dreimoment hahahahahahehehehehehhohohohoh Ford har vel alderig laget noe med drimoment stakkars ford v6 har jo ikke mere ork en en std opel 2.2 jo uff makan til slapp strikk skal man lete lenge etter. Med untak av 3.0 som er engelsk.

Stapp i en std 2.2 de får du kasta etter deg på skroten om dagen.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stapp i en std 2.2 de får du kasta etter deg på skroten om dagen.

Ja, se der jah, der kommer det fram;) hihi

Dreimoment hahahahahahehehehehehhohohohoh Ford har vel alderig laget noe med drimoment stakkars ford v6 har jo ikke mere ork en en std opel 2.2 jo uff

Så hvorfor betale, ånei, man får de jo gratis på skroten, stemmer, men har du peil for hva jeg må gi for motoren? Ta å finn en "skikkeli" 2.2i da, skal vi se prisen! hehe ;) Nei, skal nok ikke ha noen 2.2i i denna! Ikke det som er planen! ALLE andre har jo det, ikke noe gøy syntes jeg da og åpna panseret, "Å HEI! Er ikke det sånn som alle andre har dah!?" Tenk å kunne løfte på panseret på en gammal manta og finne en V8? Vel, vet ikke hva du syntes er tøft jeg men!

Trur du detta er noe endelig? Tenk om jeg faktisk har planer, og kanskje har fått motoren me kasse å det til en billi penge for å handle noe annet godis å ha oppi seinere! Faktisk er jeg ikke gamle karen, er kun 18 år! Tenk om jeg faktisk vil prøve meg frem!? Vel. du har vel din mening om det! Menne jeg er lærling, tjener ikke mye! Så der er hovedgrunnen! Sparte penger på å holde meg unna en annen 6`er, de penga kan jeg bruke til sandblåsing! Vel, min mening!

Dreimoment hahahahahahehehehehehhohohohoh Ford har vel alderig laget noe med drimoment stakkars ford v6 har jo ikke mere ork en en std opel 2.2 jo!

Tja, du vet vel kanskje best! Men har du noen aning om hva som skal inn seinere? Jau, er noen som faktisk ikke har motor fra før som må ha noe "småtteri" å komme seg fra a til b med! Den motoren vet ikke du noenting om når det gjelder det om at jeg faktisk tjener inn de penga igjen på å selge den!

Tar dette me humor, og håper du oxo gjør det! Men greide ikke å holde meg nå! Jeg har i det jeg vil, og foreløbig blir det den motoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da mange historier om folk med 2.2i opler som har blitt kjørt fra av en gammal granada 2.8gia... Synes nå det er kult av gutten å dra i gang det prosjektet jeg! Tror nok det er noen som blir overaska om ei stund ja, hehe

stå på kim :win

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider