Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det går da mange historier om folk med 2.2i opler som har blitt kjørt fra av en gammal granada 2.8gia... Synes nå det er kult av gutten å dra i gang det prosjektet jeg! Tror nok det er noen som blir overaska om ei stund ja, hehe

stå på kim :win

Takker:)

Forresten, takker for luftetur i skauen, helt sjef å se buskane foran bare knele for bilen:win Respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Til salgs på offroad.no

leketøy for oss kansje. registrert som 4hjuls motorsykkel. kjøres på B-sertfikat.

100cc motor. 90+ km\t. 23000kr.

bilkart1tb1.jpg

Ordentelig fin, men er ikke sikker på om jeg hadde turt å tøfle rundt i trafikken med den der, syns dårlig ved siden av en trailer:hellothere:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å han skulle bygge !billig! motor....

:angry:

Men den kommer vel til å gå MYE bedre enn den 100 store kroners 350´n med husmor Oppsett, til Bowtie350 i sølvpilen!

:D

jepp luzifer har fått samla seg noen godbiter der ja, han setter den helt sikkert i bilen sin, og ikke har den til utstilling i stua, fra nå av så er det ett motto som gjelder, get on the track, alt annet er for pyser!!! yuippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se der jah, der kommer det fram;) hihi

Så hvorfor betale, ånei, man får de jo gratis på skroten, stemmer, men har du peil for hva jeg må gi for motoren? Ta å finn en "skikkeli" 2.2i da, skal vi se prisen! hehe ;) Nei, skal nok ikke ha noen 2.2i i denna! Ikke det som er planen! ALLE andre har jo det, ikke noe gøy syntes jeg da og åpna panseret, "Å HEI! Er ikke det sånn som alle andre har dah!?" Tenk å kunne løfte på panseret på en gammal manta og finne en V8? Vel, vet ikke hva du syntes er tøft jeg men!

Trur du detta er noe endelig? Tenk om jeg faktisk har planer, og kanskje har fått motoren me kasse å det til en billi penge for å handle noe annet godis å ha oppi seinere! Faktisk er jeg ikke gamle karen, er kun 18 år! Tenk om jeg faktisk vil prøve meg frem!? Vel. du har vel din mening om det! Menne jeg er lærling, tjener ikke mye! Så der er hovedgrunnen! Sparte penger på å holde meg unna en annen 6`er, de penga kan jeg bruke til sandblåsing! Vel, min mening!

Tja, du vet vel kanskje best! Men har du noen aning om hva som skal inn seinere? Jau, er noen som faktisk ikke har motor fra før som må ha noe "småtteri" å komme seg fra a til b med! Den motoren vet ikke du noenting om når det gjelder det om at jeg faktisk tjener inn de penga igjen på å selge den!

Tar dette me humor, og håper du oxo gjør det! Men greide ikke å holde meg nå! Jeg har i det jeg vil, og foreløbig blir det den motoren!

Her var det mye usammenhengende rør sikker på du vet opp og ned her nå :D

Poenget mitt er bare hvorfor lage masse arbe av noe som ikke blir sprekere eller bedre hvis du alikevel skal stappe no gøy i seinere?

Ingen som wower når de ser en stakkars sliten 2.8 eller 2.9 heller.

Også nevner du billig... noen som har fortalt deg hva en sån Fård motor bruker? ca doble så mye som en 2.2 som igjen er kr du kan spare til det du egentlig vil ha oppi der, er en grunn til at vi som leker med dyre saker kjører billig dritt om vintern serru.

Redd jeg vet mere en du tror :D

Les litt mellom linjene er het tips her.

Lykke til

Era

PS! Ja ser humoren men ikke poenget.

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp luzifer har fått samla seg noen godbiter der ja, han setter den helt sikkert i bilen sin, og ikke har den til utstilling i stua, fra nå av så er det ett motto som gjelder, get on the track, alt annet er for pyser!!! yuippi

Sa en som ikke har vært på bane selv :D:D:D

Het tips er sørg for at bremse væske og bremser er tipp top og at kjøregenskapene er litt over std US jern ellers går det som hans om krasja Mustang i forsøket på og dra fra meg.... oooooppps der var det betong vegg gitt...

Like tragisk hver gang jeg treffer gutta fra AmCar med sine flotte Pro Touring biler med store hjul og tøff look og std understell med orginale skivebremser som velter og sklir rundt svingane uff flaut.

Så Luzi du må få vogna på banen så du får satt standarden for US.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye usammenhengende rør sikker på du vet opp og ned her nå :D

Poenget mitt er bare hvorfor lage masse arbe av noe som ikke blir sprekere eller bedre hvis du alikevel skal stappe no gøy i seinere?

Ingen som wower når de ser en stakkars sliten 2.8 eller 2.9 heller.

Også nevner du billig... noen som har fortalt deg hva en sån Fård motor bruker? ca doble så mye som en 2.2 som igjen er kr du kan spare til det du egentlig vil ha oppi der, er en grunn til at vi som leker med dyre saker kjører billig dritt om vintern serru.

Redd jeg vet mere en du tror :D

Les litt mellom linjene er het tips her.

Lykke til

Era

PS! Ja ser humoren men ikke poenget.

Ja, du vet nok mer enn jeg tror, men husk, som mange andre, så hører man om folk, så jeg vet nok noe om deg som ikke du vet at jeg vet om deg =P

Ja, skjønner poenget ditt me bensinforbruket! Helt enig, ikke noe å si der. Menne detta blir ikke noe bruksbil. Dette har vi volvoen til! Skal jeg ha 2,2 må jeg leite etter en som er brukans me kasse, det slepper jeg nå! Hvor mye en slik en 2,2 koster me kasse å alt vet jeg ingenting om siden jeg ikke har fått satt meg så skikkeli inn i detta her enda. MEN, får jo lyden dah, hihi;) V6`ern slepper jeg å hente oxo, er bare å gå bort å skru den løs! MEN, hadde det stått i valget mellom en 2.2i og V6`ern hadde det kanskje blitt 2,2`en. Men som jeg sa i forrige post, er ikke min plan om 2,2, går sikkert bra, men om jeg sparer nok så må det da gå ann å få til en V8 under panseret:) Høres kanskje helt vilt ut for en på 18 som har slike planer, men jeg prøver å leve opp t de!

Btw, bilen skal IKKE vinterkjøres! Så bensinpris = 0 om vintern.

Men, gidder ikke krangle om det her! Skal ny motor en eller annen gangen når resten a bilen er "ferdig" uansett!

Ja, posten i sta blei litt lang, men ville forklare det hele slik det var! Og skjønner du ikke poenget som du sier kan det like godt være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis han har en bil uten motor å girkasse? å kan få den v6`n veldig billig.

Da er det vel ikke økonomisk gunstig å handle en "dyr" 2.2i med ledningsnett og greier... ?

Hvis man skal tenke på hva som er billig...

"masse arbe av noe som ikke blir sprekere" hehe Om man setter oppi en 50cc så blir den jo sprekere enn den er nå. hehe :hellothere:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

du kommer til å sladde fra den lille gule med den STORE 2,9 literen...

Masse dreimoment å....:win

Åssa har du sperre... her Onkel T det......:wonder:

hihi har sperre som funker møe bedre enn den på mantaen gitt... blir jeg sladda fra så blir det vel bare den ene gangen.... rådebank er jo ikke et ukjent fenomen i de motorene:) hihi

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider