Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja, du vet nok mer enn jeg tror, men husk, som mange andre, så hører man om folk, så jeg vet nok noe om deg som ikke du vet at jeg vet om deg =P

 

Ja, skjønner poenget ditt me bensinforbruket! Helt enig, ikke noe å si der. Menne detta blir ikke noe bruksbil. Dette har vi volvoen til! Skal jeg ha 2,2 må jeg leite etter en som er brukans me kasse, det slepper jeg nå! Hvor mye en slik en 2,2 koster me kasse å alt vet jeg ingenting om siden jeg ikke har fått satt meg så skikkeli inn i detta her enda. MEN, får jo lyden dah, hihi;) V6`ern slepper jeg å hente oxo, er bare å gå bort å skru den løs! MEN, hadde det stått i valget mellom en 2.2i og V6`ern hadde det kanskje blitt 2,2`en. Men som jeg sa i forrige post, er ikke min plan om 2,2, går sikkert bra, men om jeg sparer nok så må det da gå ann å få til en V8 under panseret:) Høres kanskje helt vilt ut for en på 18 som har slike planer, men jeg prøver å leve opp t de!

 

Btw, bilen skal IKKE vinterkjøres! Så bensinpris = 0 om vintern.

 

Men, gidder ikke krangle om det her! Skal ny motor en eller annen gangen når resten a bilen er "ferdig" uansett!

 

Ja, posten i sta blei litt lang, men ville forklare det hele slik det var! Og skjønner du ikke poenget som du sier kan det like godt være!

 

Hehehe detta var bra underholdning hehehe.

 

Joa man kan tru så mangt hehehe når skuen roper hehehe.

Husk at hva folk forteller og sier kun er en side av saken.

Takk for sist forresten ;) hvis du husker det :)

 

Hva en 2.2 koster 1500,- med ALT inkludert bensintank å hvor mange skal du ha står 3 stk i Drammen?

 

Å hvor mye koster det å stappe 2.2 i kontra Fård v6 MYE mindre som du igjen kan bruke på vri 8 oppi der deinere.

 

Krangel var da fælt har det blitt det au nå :)

Prøver bare å sette lys på detta fra flere kanter å skal man stappe no annet en det som hører tel oppi der ja da kan man like gjerne gå for v8 med en gang.

 

Lyd i Fård sin v6 er jo som en vasketrommel med stein i...

 

Er ikke for og krange men for og forsøke og hjelpe andre fra å gå i de fellene en selv har gått i oppigjennom.

 

Skål og god natt.

Erik A

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så de laga sånn på skrap metall race på Discovery, det funket meget bra, så vil tippe den sykkelen også funker på ett vis...

 

Men diger :win til den som vil prøvekjøre den der....

Du kjøper og jeg prøver:klovn: , hva er prinsippet hvordan fungerer den:wonder: :wonder:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sykkelen ser ut som en gigantisk pølsegrill spør du meg.

Det de laga på Brainiac på Discovery var vel med et brannslokkings apparat.

Asle's favoritt program på TV er selvfølgelig skrap metall race. :)

men de bygde en båt med den løsningen på skrappheat...

har du ikke sett den?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et eller annet videoklipp med den jet-trike-dingsen i bruk. Bråka noe inn i helvete. Gikk framover, men det var bare såvidt. Mener framdriften er basert på serieeksplosjon.. har ikke fysikken i detalj i hodet, men det fungerer tydeligvis.

 

Men trygt? neppe.. Jeg liker personlig ikke ideen med kjøretøy drevet fram av eksplosjoner i rør av klassen takrenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en pulsjet, mest kjent som propulsjon for tyskernes V1 bomber(Buzz bomb).

Den fungerer på den måten at brennkammeret fylles med luft med vakumet etter forrige "takt", tilsettes fuel og antennes. Vanligst er ventiler/membraner som styrer retningen på gassen, mens her er det massen av luft på vei inn som gjør det sk. "valveless pulse jet".

 

De bruker enormt med fuel, bråker no' inni helvete og er et klart leketøy for store gutter.

På sekstitallet var de endel brukt på modellfly, nå idag sjeldent pga. støyen.

Bronco World 460, AFR225, NOVI2000, MegaSquirt

GearCalc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at denne saken er norsk.. :D

Send mail til fyren kanskje den selges, utprøves i dumpa ved deg Bead, triller ned bakken så start ibånn, og opp på andre sia, Slegga er testsjafør han tåler mest, eller kanskje 350bowtie skal få oppleve en akserasjon i summer, det kan vel nesten ikke kalles akserasjon det han opplever i sølvpilen så derfor burde vi kanskje unne han turen. :roll::roll:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe detta var bra underholdning hehehe.

 

Joa man kan tru så mangt hehehe når skuen roper hehehe.

Husk at hva folk forteller og sier kun er en side av saken.

Takk for sist forresten ;) hvis du husker det :)

 

Hva en 2.2 koster 1500,- med ALT inkludert bensintank å hvor mange skal du ha står 3 stk i Drammen?

 

Å hvor mye koster det å stappe 2.2 i kontra Fård v6 MYE mindre som du igjen kan bruke på vri 8 oppi der deinere.

 

Krangel var da fælt har det blitt det au nå :)

Prøver bare å sette lys på detta fra flere kanter å skal man stappe no annet en det som hører tel oppi der ja da kan man like gjerne gå for v8 med en gang.

 

Lyd i Fård sin v6 er jo som en vasketrommel med stein i...

 

Er ikke for og krange men for og forsøke og hjelpe andre fra å gå i de fellene en selv har gått i oppigjennom.

 

Skål og god natt.

Erik A

 

hihi, nå kan du ta det rolig, har blitt snakka til fornuft nå! Dropper den V6`ern. Hvis du sier det koster 1500 kr for en slik motor er det nesten et "must"! Men har oxo tenkt litt på å få hiva inn en volvo b230ft i den :)

 

Hva trur folket om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe klar for den turen jeg... løp å kjøp så skal jeg teste ...

 

 

 

 

Send mail til fyren kanskje den selges, utprøves i dumpa ved deg Bead, triller ned bakken så start ibånn, og opp på andre sia, Slegga er testsjafør han tåler mest, eller kanskje 350bowtie skal få oppleve en akserasjon i summer, det kan vel nesten ikke kalles akserasjon det han opplever i sølvpilen så derfor burde vi kanskje unne han turen. :roll::roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår