Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hihi, nå kan du ta det rolig, har blitt snakka til fornuft nå! Dropper den V6`ern. Hvis du sier det koster 1500 kr for en slik motor er det nesten et "must"! Men har oxo tenkt litt på å få hiva inn en volvo b230ft i den :)

Hva trur folket om det?

puh... blir fred å få nå da...

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hihi, nå kan du ta det rolig, har blitt snakka til fornuft nå! Dropper den V6`ern. Hvis du sier det koster 1500 kr for en slik motor er det nesten et "must"! Men har oxo tenkt litt på å få hiva inn en volvo b230ft i den :)

Hva trur folket om det?

Hehe sorry vakke meninga å skremme liv skiten av deg bare sparke deg litt i hekken for og få deg til og se prosjektet fra flere vinkler.

Synes du skal prute på den 328 motoren han Bead har stående utti der jeg hehe.

Han ser ikke forskjell om du stapper oppi den gammle Fård motoren der den ,328 motoren sto han vettu hehehehehehehe

Da har du sikkert hørt at jeg og Bead har lekt i sandkassa sammen i mange år med mye fy leketøy, brutte alle norske fartsgrenser på under 5 sek før jeg fikk lappen og litt sån hehehe hva man ikke har gjordt...

Ja se nå snakker vi saker her sån Volvo Turbo oppi der kan bli morro.

Men sjekk at bunnpanne sumpen står i riktig ende. Det kan bli mye billig morro.

Vi ses når du minst venter det...

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trur folket om det?

Menne hvem var det som snakka deg til fornuft da:wonder:

Era: Så da er du klar for testing til våren eller:hellothere:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt råtta på flere lokale helter i rigga polo, golf og div sinte sakter som M3 turbo 944 og 911 noen som glante litt når grevlingen kom hylende forbi på max turtall og hylende dekk.

Takk til Alle gutta for en uforgelmelig tur.

Erik A

Hehe du kommer te å få sjansen te å ta råtta på flere rigga Poloer:cool:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råsa liga Bike legger inn 1 høvdig i aksjekåpitall, noen som vil værra mæ på eiersia, blir liksom et jett team

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja....

må få en sånn du da, :win

så flik atte...:D

Jøss ser du kommer med nye ord her så FLINK du er da:shake

Har lagt inn bud på monsteret jeg nå den skal jeg faen meg ha:m'm:

På Lørdag blir det liv hos Botne Bil i Holmestrand....Da skal nemlig Hjall bort og bremse vogna si. Film fra bremsinga og alle kurver blir selfølgelig lagt ut her.

Noen som tør å tippe åssen tall han ender opp med da. En overaskelse til den som kommer nærmest. Konkuransen avsluttes Lørdags morgen:morph:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av den 69 bilen vi har pratet om som Odd Vehusheia bygde i 95

Ett riktif 7.50 rørcahssi bygget og godkjent for gata med 12.000ccm innstemplet i vognkortet!

Altså 750cid motor!

camaro69ue3.jpg

Bare håpeløst at den ikke ble bygget i crom molly, for da hadde den vært værdsatt til sikkert en mille!

Por Mod på gata...:D hadde det blitt da...

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss ser du kommer med nye ord her så FLINK du er da:shake

Har lagt inn bud på monsteret jeg nå den skal jeg faen meg ha:m'm:

På Lørdag blir det liv hos Botne Bil i Holmestrand....Da skal nemlig Hjall bort og bremse vogna si. Film fra bremsinga og alle kurver blir selfølgelig lagt ut her.

Noen som tør å tippe åssen tall han ender opp med da. En overaskelse til den som kommer nærmest. Konkuransen avsluttes Lørdags morgen:morph:

Jeg tipper 330 hk på svinghjulet!

:D

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sorry vakke meninga å skremme liv skiten av deg bare sparke deg litt i hekken for og få deg til og se prosjektet fra flere vinkler.

Synes du skal prute på den 328 motoren han Bead har stående utti der jeg hehe.

Han ser ikke forskjell om du stapper oppi den gammle Fård motoren der den ,328 motoren sto han vettu hehehehehehehe

Da har du sikkert hørt at jeg og Bead har lekt i sandkassa sammen i mange år med mye fy leketøy, brutte alle norske fartsgrenser på under 5 sek før jeg fikk lappen og litt sån hehehe hva man ikke har gjordt...

Ja se nå snakker vi saker her sån Volvo Turbo oppi der kan bli morro.

Men sjekk at bunnpanne sumpen står i riktig ende. Det kan bli mye billig morro.

Vi ses når du minst venter det...

Era

heh, er nok ikke bare du som jeg har fått kommentarer av! hihi, fikk nok høre det der på jobben oxo! ALdri følt meg så aleina nesten=P Heh, hadde vært morro å hatt motoren som bead har i stua, men aldri i verden om jeg har råd til den der ;) Det som jeg tenkte på var å hive oppi en b230ft fra en 240 eller 740. Må se om jeg kommer over en som skal selge alt komplett, kasse, motor, ledningsnett osv!

Jess, vi ses nok en eller annen gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne hvem var det som snakka deg til fornuft da:wonder:

Era: Så da er du klar for testing til våren eller:hellothere:

Du blant annet, og han Era innpå her=P Sa bare "TSJAPJONG" i huet når du snakka iallefall! heh, en som forklarte situasjonen mer i detalj iallefall! Du å Era! Andre var det bare "FYSJ Å ÆSJ" (Ikke sant Onkel T?), "DÆVEN DØTTE!" og "Hva er det du driver me nå?" osv =P Hihi, Polo20vt har nå lova å hjelpe til med trimming seinere når lønn kommer inn og motoren er handla :D *TSJAPJONG!*

hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polo20vt

Jasså do store polo i munnen ehhh ord vart det vist ja...

Do ta med den polo te Nürburgring og jai kjøra dørene av deg hehehe.

Hvem sa jeg hadde parkert bilen for vinteren dukker nok opp hos Botne jeg også skal du se.

Kanskje vi skal ta å rive igang spontan jungeltelegrafen og rive igang litt tvilsome nattlige aktiviteter?

Hva sier folket er ikke mange helgene før vinteren setter inn...

Over ti år siden sist hva med litt mere suksess denna gangen?

Regn meg med :D

Era

Edit:

OBS! OBS! OBS! Innlegget INNEHOLDER store mengder fleip, rør og ironi.

Siden enkelte IKKE klarer og lese (ikke deg Polo20VT) så får en vist advare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blant annet, og han Era innpå her=P Sa bare "TSJAPJONG" i huet når du snakka iallefall! heh, en som forklarte situasjonen mer i detalj iallefall! Du å Era! Andre var det bare "FYSJ Å ÆSJ" (Ikke sant Onkel T?), "DÆVEN DØTTE!" og "Hva er det du driver me nå?" osv =P Hihi, Polo20vt har nå lova å hjelpe til med trimming seinere når lønn kommer inn og motoren er handla :D *TSJAPJONG!*

hihi!

Slapp av litt her da gutter skulle ikke gi gutten bukse vann bare vekke han opp hehehe.

Trimming ja det er min favorit når jeg ikke regner hjul vinkler og prøver og få billig hjemmelaga dritt til og gå unormalt fort rundt svinger noe han Bead synes er skikkelig tullete.

Være med på flytur på Nürburgring Bead? Kan garantere alle fire hjula i lufta tre ganger før vi kommer til langsiden....

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider