Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kanskje vi skal ta å rive igang spontan jungeltelegrafen og rive igang litt tvilsome nattlige aktiviteter?

Hva sier folket er ikke mange helgene før vinteren setter inn...

Over ti år siden sist hva med litt mere suksess denna gangen?

Jeg var vel ikke med for 10 år siden, men jeg vil være med nå! si ifra et kvarter føre da, så jeg rekker å bytte hjul og fylle bensin, hehe!alacocaina

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jau! Da kan jeg vel jeg for morro skyld komme med et inlegg og fortelle det at jeg i dag har festet/felt inn min første karosseridel under lærlingtia mi! Min jomfru-karosseridel! Bilen er en Hyundai H1!

meg1.JPG

meg2.JPG

meg3.JPG

Er lærlingen til Bead-lock, han som kom springanes og sier "Det her er jo jomfrubiten din! Nå mårru se å få lagt ut bilder på forumet!" hihi!

birthday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau! Da kan jeg vel jeg for morro skyld komme med et inlegg og fortelle det at jeg i dag har festet/felt inn min første karosseridel under lærlingtia mi! Min jomfru-karosseridel! Bilen er en Hyundai H1!

meg1.JPG

meg2.JPG

meg3.JPG

Er lærlingen til Bead-lock, han som kom springanes og sier "Det her er jo jomfrubiten din! Nå mårru se å få lagt ut bilder på forumet!" hihi!

birthday

Se på siste bilde....hmm

Å jeg sliter med å komme fram....

Han murer seg inne med skap , sveiseapparat og bildeler.....

åååååååååååååååååååååååååååh....

:shake

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polo20vt

Jasså do store polo i munnen ehhh ord vart det vist ja...

Do ta med den polo te Nürburgring og jai kjøra dørene av deg hehehe.

Hvem sa jeg hadde parkert bilen for vinteren dukker nok opp hos Botne jeg også skal du se.

Kanskje vi skal ta å rive igang spontan jungeltelegrafen og rive igang litt tvilsome nattlige aktiviteter?

Hva sier folket er ikke mange helgene før vinteren setter inn...

Over ti år siden sist hva med litt mere suksess denna gangen?

Regn meg med :D

Era

Edit:

OBS! OBS! OBS! Innlegget INNEHOLDER store mengder fleip, rør og ironi.

Siden enkelte IKKE klarer og lese (ikke deg Polo20VT) så får en vist advare.

Hehehe fleip rør og ironi har vi blitt vant til........Er veldig klar for gassing jeg menne driver å:bikerom dagen så alt det greiene der får jeg ta igjen til neste år. Så da hadde det vært gøy om vi fikk samla noen biler med noen sjåfører som er villige til å slenge inn en slant:jackinbox:

Kult at du kommer te Botne da satser på å ta meg en tur jeg også. Driver å maser på at 350bowtie skal komme seg bort å. Håper han tar turen hvertfall

vært gøy å sett no tall på den bilen hans. Han har jo tross alt endel og fare med:happyhappy:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på siste bilde....hmm

Å jeg sliter med å komme fram....

Han murer seg inne med skap , sveiseapparat og bildeler.....

åååååååååååååååååååååååååååh....

:shake

Ikke mobb hiet mitt! Som du ser på skapet har jeg inngang på høyre sie for deg! Døra er skapdøra! Ringeklokke har jeg desverre ikke enda! :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe fleip rør og ironi har vi blitt vant til........Er veldig klar for gassing jeg menne driver å:bikerom dagen så alt det greiene der får jeg ta igjen til neste år. Så da hadde det vært gøy om vi fikk samla noen biler med noen sjåfører som er villige til å slenge inn en slant:jackinbox:

Kult at du kommer te Botne da satser på å ta meg en tur jeg også. Driver å maser på at 350bowtie skal komme seg bort å. Håper han tar turen hvertfall

vært gøy å sett no tall på den bilen hans. Han har jo tross alt endel og fare med:happyhappy:

Gutter... denne mann sykler 45 minutter hver hvei til jobben om dagen!

Kommer jo til å bli topptrent før neste sesong!

:D

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det der Sirkim... ;)

Volvo-motor er helt greit, solid og ikke minst billig. en 2.3 forgasserturbo får du jo slengt etter deg hvis lommeboka er litt sklunken. Evt gå opp ett hakk å kjøpe injection.

Hvis du fortsatt vil ha ford v6, så har jeg en 2.8 som har stått i en 4x4 sierra som jeg skal kaste. Vet ikke hvor komplett den er lenger, men jeg vil nå ikke ha skrapet ihvertfall... ;)

Hold deg til en 4syl motor i første omgang, så kan du kjøpe deg en LS1 når du blir sjef på auto'n! ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mobb hiet mitt! Som du ser på skapet har jeg inngang på høyre sie for deg! Døra er skapdøra! Ringeklokke har jeg desverre ikke enda! :klovn:

i morra skal jeg å slegga sleppe ett par rosinbolle brakere på hver vår side av innheiningen din, så tenker jeg vi skal få gasset deg ut derfra....

:assman

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får si ifra hvis dere trenger tyngre skyts da, så lader jeg med litt melk og druer!

Hm...

oppskriften er....

5 egg til frokost...med tilbehør...

ferdig varm mat fra ica til lunsj,bananer, og sjokkomelk...

ertesuppe til middag med masse pannekaker og godsaker på... en go del med Pepsi Max....

Neste dag bør innholde rosinboller, sjokkomelk, pærer, bananer og gjerne litt Ica varm mat igjen....

å gjerne sterk kebabb...

Da burde gassverket funke noen timer....

Ikke sant, luzifer....?

Eller lure i ERA en sjokelade eller melk....

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

oppskriften er....

5 egg til frokost...med tilbehør...

ferdig varm mat fra ica til lunsj,bananer, og sjokkomelk...

ertesuppe til middag med masse pannekaker og godsaker på... en go del med Pepsi Max....

Neste dag bør innholde rosinboller, sjokkomelk, pærer, bananer og gjerne litt Ica varm mat igjen....

å gjerne sterk kebabb...

Da burde gassverket funke noen timer....

Ikke sant, luzifer....?

Eller lure i ERA en sjokelade eller melk....

Kommer til å bli bevistløs i flere dager jeg om du å slegga trår til ! :assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider