Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

det røret, finnes ja, står igjen der vi bøyde rør sist...

Glemte det når vi flytta!

Masse liv her i kveld...

BB454, slegga, Sir kim, Thoms....å 350 Bowtie på tlf....

:D

Kjerringa jobber eller så hadde jeg kommet en tur,har unger jeg vet du:boxers hadde vert hyglig med en prat

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hihi... Blir vrient å ta han på vekt da skjønner jeg... ;)

Blikkboks med trimma strikkmotor og lettvekts-pilot, kan bli lei å kjøre fra!

Hehe spørs nå om jeg blir en lettvekts pilot da, har jo prøvd meg på litt knekkebrød å sånt på jobb men det var ikke særlig populært. Men strikkmotoren skal trekkes opp et par omdreininger eller 3 & blekkboksen forsterkes så det skal ikke stoppe der. Jeg satser for fullt gleder meg skikkelig til 2007 sesongen:cheers:

Ordentlig utstyr trenger tak var det visst en glup mann som sa:mat

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morra skal jeg å slegga sleppe ett par rosinbolle brakere på hver vår side av innheiningen din, så tenker jeg vi skal få gasset deg ut derfra....

:assman

Pass deg, ellers tar jeg en tur ned i garasjen din og slipper noen a'la Orsa tur med Firebirden......

Har på følelsen at du husker de enda.. :shake

:assman :assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...

Når du snakker om det....

kanskje vi skulle planlagt en førhjulsammenkomst...?alacocaina

men hadde vært hyggeligt med en prat ja....

:D

Hva med Juleverksted da:hide Husker det var en som snakka om no Birka Cup

hvem var det a tru:wonder:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe fleip rør og ironi har vi blitt vant til........Er veldig klar for gassing jeg menne driver å:bikerom dagen så alt det greiene der får jeg ta igjen til neste år. Så da hadde det vært gøy om vi fikk samla noen biler med noen sjåfører som er villige til å slenge inn en slant:jackinbox:

Kult at du kommer te Botne da satser på å ta meg en tur jeg også. Driver å maser på at 350bowtie skal komme seg bort å. Håper han tar turen hvertfall

vært gøy å sett no tall på den bilen hans. Han har jo tross alt endel og fare med:happyhappy:

Høh vil det si at du planlegger og løpe fra oss eller er ikke bilen kjørbar? eller satt in for vintern? Rasa? Msita lappen? el? Må jo ha med den yber fete Polon da man.

Uff nei se og hold han hjemme makan til grinete fyr uff greit og værra høst/mørke grinete men uff makan.

Var innom Botne i dag og la slagplan hehe.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det der Sirkim... ;)

Volvo-motor er helt greit, solid og ikke minst billig. en 2.3 forgasserturbo får du jo slengt etter deg hvis lommeboka er litt sklunken. Evt gå opp ett hakk å kjøpe injection.

Hvis du fortsatt vil ha ford v6, så har jeg en 2.8 som har stått i en 4x4 sierra som jeg skal kaste. Vet ikke hvor komplett den er lenger, men jeg vil nå ikke ha skrapet ihvertfall... ;)

Hold deg til en 4syl motor i første omgang, så kan du kjøpe deg en LS1 når du blir sjef på auto'n! ;)

Heilt topp med 2,8 l fård, ta og bolt på et sett med 2,8 mustang 2 topper, og litt respirator hjelp, så ska jeg si deg at du får en v6er som stikker ifra de fleste sugemotorene, det har hvert utprøvd før med stort hell, det går som f.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh vil det si at du planlegger og løpe fra oss eller er ikke bilen kjørbar? eller satt in for vintern? Rasa? Msita lappen? el? Må jo ha med den yber fete Polon da man.

Uff nei se og hold han hjemme makan til grinete fyr uff greit og værra høst/mørke grinete men uff makan.

Var innom Botne i dag og la slagplan hehe.

Era

ekke så jævla gretten, hø, nei da, men du må jo tåle litt pepper når du legger litt opp til det selv, du skreiv et par setninger som jeg tok litt ille opp, spes, den om pro touring biler,var ikke meninga og tråkke deg så fælt på tærna, trudde ik at du hvar så hår sår, men nok om det bil er og blir morsomt, man får ikke mere morro en det en skrur selv, så hei og hå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Lørdag blir det liv hos Botne Bil i Holmestrand....Da skal nemlig Hjall bort og bremse vogna si. Film fra bremsinga og alle kurver blir selfølgelig lagt ut her.

Noen som tør å tippe åssen tall han ender opp med da. En overaskelse til den som kommer nærmest. Konkuransen avsluttes Lørdags morgen:morph:

Ingen som vil være med på jette konkuransen til Polo 20 VT?

Nå som det ser ut til at 350 Bowtie skal ut å teste med Auto support....:D

Som tidligere skrevet så tipper jeg lavt.....330HK på motor.....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den senere tid irritert meg over hvor elendig dårlig O-Store Crew Cab har gått...

Hatt en misstanke da gasspedalen har vært MEGET lav...

Men i går så tok vi en test....

BB454 inn å trampe gassen i bunn.....Ja, å jeg titta ned i forgasseren....

Hm,,,,spjellet beveget seg kanskje...20% av full åpning....:puke:

De viste seg at innfestningen til gassviren hadde vridd seg, med det resultat at armen sin bevegelse var kun 1cm av 6-7 mulige....

Fant også ut at en vakum slange hadde hoppet av...tettet den og så var det ut på E-18 å kjøpe litt testpilot!

Fikk nesten ny bil jeg... :D:D

å klarte å fylle 6 liter olje på O-Store å lille Starletten....

Så oppfordringen må da bli:

Lokk opp pansret innimellom, selv om det er en bruksbil!!

:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider