Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ekke så jævla gretten, hø, nei da, men du må jo tåle litt pepper når du legger litt opp til det selv, du skreiv et par setninger som jeg tok litt ille opp, spes, den om pro touring biler,var ikke meninga og tråkke deg så fælt på tærna, trudde ik at du hvar så hår sår, men nok om det bil er og blir morsomt, man får ikke mere morro en det en skrur selv, så hei og hå

Nå får det væra nok, denna diskuson dropper jeg, tjo bing.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med bilen din om dagen a....hørte rykter om turbohavari.

tja, den rasa rett etter vi var ute og gassa...:shake :shake

siden har bilen ståt i påvente av ny turbo.. men turboservice er ikke de raskeste i verden.. ventet 4 uker nå....:hvaskjera :hvaskjera

men ble deler til 20k montert i samme slengen så nå skal det nok gasses til neste år...:boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bestilles nye bakskjermer ja...

:D

Prøvd å forska litt på om dette har vært en go-bil fra tidlige dager, men ingen har klart å finne noe...

Så da er dette bare ett resultat av svensk oppfinsomhet...:puke:

Er du sikker på at bilen har gått i Sverige?

Har du et skiltnummer på den?

Eventuelt chassienummer kan også kanskje brukes.

Kan høre med Patrik om han har sjangs til å finne noe ut der borte.

Hva er det for noe du skal hente i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff den men det der er RX2 den som Bead skal hente er 818 Cupe mao RX3 med enkle runde front lys.

God bil som har endel overflate rust men meget lite rust som må sveises kun fremre og bakre del av hjulbuer og nedre del av bak plate som må svises resten er helt i skjøter kun litt brun farga.

Mao litt sand blåsing/sliping og en kveld med lit sveising så er denna klar for lakk.

Men ha mannen skal med enda et prosjekt tja si det hehe.

Sier jeg som akkurat har kjøpt to til og skal bygge hus hmmmmm holde kjeft ja var det jeg skulle...

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De er modifisert engang i tiden for å få på større bakdekk.

Det blir litt trangt og kronglete å bytte bakhjul med originale hjulbuer.

Bakre hjulbuene skal se slik ut.

1964ib7.jpg

jaja jeg vet jo hvordan de skal være.. men håper ikke de på akkurat den chevellen der skal fortsette å være slik?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å svare på det så skal jeg kjøpe nye skjermer bak så den ser original ut i karossen , men skal bygges som racer bil da ... blir 2 stoler ,bur , 4 punkt seler og instrumenter .mangler mye men håper det løser seg etterhvert .

skal lete opp bakaksel,motor og gir ... håper å finne en bra 454 til bilen med en th 350.

jaja jeg vet jo hvordan de skal være.. men håper ikke de på akkurat den chevellen der skal fortsette å være slik?
Lenke til kommentar
Del på andre sider