Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

problemet er vel egentlig at jeg kjøpte den turboen fra en som hadde hatt den liggende i 2 år.. ( uten og bruke den)

så dermed så er det ingen garanti..

håper at jeg rekker og prøve ny turbo noen dager i år før det kommer snø..

hvis denne ikke holder lenge denne gang så blir det til at jeg kjøper en stor verson av presision sc61 neste gang.. ( får den for 1000kr mindre en det koster og overhale hpx500`n...:hvaskjera )

(hvis du husker det så røyk det ganske blått av bilen min når jeg startet den på shell når vi møttes... det var dårlig lager i turboen som gjorde det...:shake )

Ikke noe og lure på det da vel.....hadde nok gjort seg med en SC61. Husker veldig godt at det røyk no sykt av bremsene dine........Får si fra når du får den igang igjen da vært gøy å sitti på en tur før vinteren kom:thumb

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Viste dere at TORE TURBO har egen startstripe på utsiden av huset....?

Fin plass han bor!:win

img9999kk7.jpg

Å Sir Kim fikk lufta seg en tur med Cheva V8 Volvon!

Hehe fy faen for ei stripe.....snakker vi Drag her eller Bead:race

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe og lure på det da vel.....hadde nok gjort seg med en SC61. Husker veldig godt at det røyk no sykt av bremsene dine........Får si fra når du får den igang igjen da vært gøy å sitti på en tur før vinteren kom:thumb

hehe.. var MYE greier som ikke var heeeelt 100 når vi var ute.. bremsen på den ene hjulet hang litt ( ikke mye) + at og bremse ned 3 ganger fra høøøøøøøy hastighet på kort tid ikke er helt heldig for orginale bremser...:win

( er nye store på vei nå!)

menmen, en må jo satse litt når man først bygger en sånn bil!:win :hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, joa den hjemme bygde LS1 i Vega Bremset 383hk og 476nm i motoren (Turtelleren i bilen sto da på 5000Rpm), 350nm allerede på 2000Rpm stigende gjevnt oppover.

Bilen gitt fet oppover såppas at tårene spruta inni bilen så som han sa er sikkert 20hk til og hente bare på mapping.

Blei bremsa i 5te gir med 0,76 overdrive pga hjulspinn så turtelleren i bilen stoppa på 5000Rpm mens rulla sa max var 5750Rpm og 243km/h (noe som kun klare i 5te gir ved det turtallet) synes selv dette er undelig men jeg kan lite om bremsing og forutsetninger for dette.

Undra også litt over effekt tapet som i driverket 88hk de fleste nye Camaroer og Corvetter ligger dette på ca 50hk +/-.

Men bilen går noe helt vilt synes jeg så da er vel alt bare morro da.

Era

Grattis med bra tall.....hørtes ikke gæli ut det der:cheers: Så høres det jo ut som at du har en del og gå på også. Mye veier bilen din da.

-----------------------------------

Rå kjøring av Tore Turbo da.....du burde jo kanskje også fortelle at han faktisk spiste vaffler mens han gassa på bildene der.

Hørte Kim var impressed over Tore`s syke kjørestil:win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå kjøring av Tore Turbo da.....du burde jo kanskje også fortelle at han faktisk spiste vaffler mens han gassa på bildene der.

Hørte Kim var impressed over Tore`s syke kjørestil:win

Sir Kim gliste fra øre til øre...

Har jo kun Orginal 244 selv... så han var fornøyd... bare momla om hvor fort nåla gikk oppover spidometret....:D

img0005vn8.jpg

Når vi snakker om vaffler....:win

Her ern igang med hjemmelaga røre...

img0010ck1.jpg

Så fornøyde vi var...namnam:titties: redbull også!

img0008xg8.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TORE TURBO har som nevt tidligere 3 stykk volvo s til salgs...

Må få hjelpa den mann å rydde litt!:D

grå/grønn, 245, 86 modell, div småfiks, SPERRE!, 5 trinn, gobilen det...10.000?

img9989nj9.jpg

Hmmm hmmm kansje jeg ska hjelpe han med den stasjonsvogna kansje.. kan godt sende noen flere bilder på pm..

Hjalp ikke å skifte olje å filter foresten på den dumme 350kassa:( .. satte den til salgs..solgt på en uke..for 43..er fornøyd med å sleppe å begynne på girkasse overhaling nå :)

Så kansje jeg heller skulle legge noen sedler i den 245 å dytte nedi en V8er der..hmmm .. må vertfall kvitte meg med stv`en jeg har nå..skal på lakkering til helga vis alt går etter planene da..bare fronten og fra lista og ned bake..

Noen som vet åssen avgiftene for omreg av bakseter er ? forander det seg årlig eller fra vær måned oxo? skulle jo faen meg ha 65lapper for det i kebab tralla mi nå :(

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider