Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Snakk om det sosiale og da...

eller?

Selvfølgelig, hehe. Men du har jo lest de siste postane, synes bare det ble litt mye drekkeprat. men for all del.

Jeg har ikke den intressen... men hvis dere andre synes det hører hjemme her så bare fortsett.

God natt folkens! :happyhappy:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt usikker jeg å for det er tross alt 92 svar pr deg til nyttår!

Men 15 November er det 1 år siden denne tråden startet, så 5000 innen det burde være ok...:D

Waffler ja.... ikkno problem....

:thumb

hehehe.. tror 5000 innen 15 november kan bli en hard nøtt og knekke det også gitt.. men for all del.. let's try.. er jo bare 1108 poster til så er 5000 passert.. ;)

hørtes veldig greit ut at det blir waffler.. :pray

men seriøst? 33år å aldri full? :P aldri drukket du da? eller bare vært snill gutt? :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. tror 5000 innen 15 november kan bli en hard nøtt og knekke det også gitt.. men for all del.. let's try.. er jo bare 1108 poster til så er 5000 passert.. ;)

hørtes veldig greit ut at det blir waffler.. :pray

men seriøst? 33år å aldri full? :P aldri drukket du da? eller bare vært snill gutt? :)

Etter ett lite stunt da en var 17 og skulle gjøre som alle andre....

Det var sankthans, å vi hadde vært ute 3 pers å cruisa med heisa,trimma Suzuki choppere....Skulle vi liksom DREKKE....tja, så gjort, 2-3 flasker...

Men så... skulle vi gjerne ute å kjørt ei runde igjen!

Men kunne vi det??:shake

Så siden da og ikke minst sett hva andre mennesker gjør for rasjonelle handlinger i fylla....:puke:

Så har jeg brukt pengene på andre ting enn ØL og sprit.

Å kunne kjøre når de andre må gå! men har smakt på det meste!

Men for all del, la de peule subbedeiser,drekke seg fra sans å samling, rulle rundt i sitt eget spy og skryte av det etterpå.....

da kan heller jeg bruke pengene og tiden på annet!

En kan også si det på en annen måte:

Bedre med Big Block i bilen, enn vondt i hode og fyllesyk i 25 dager....for det har vel gått 20.000 på de dagene?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bead: Jeg fant en kortet inn 1031 bakaksel til Volvo. Kanskje skulle satset på å bygge større hjulhus bak og da vi er igang? Men må vel bytte litt mer for at de hjulene skal passe?

Hm...

Er bare å kopiere de 4 link platene jeg har her, sveise ender får vi dreid, så er det bare å kjøpe uniballs, og finne noen pent brukte Coilovers på race marknader i løpet av vinteren...

Da skulle det være langt på vei!

Eller?

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Er bare å kopiere de 4 link platene jeg har her, sveise ender får vi dreid, så er det bare å kjøpe uniballs, og finne noen pent brukte Coilovers på race marknader i løpet av vinteren...

Da skulle det være langt på vei!

Eller?

:D

Hehe skal i første omgang få den klar for å kunne kjøre litt ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider