Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jepp, her er det bare stress om dagen!

Men vi tar bilder i store mengder å kommer til å legge noen her og flere der du vet :thumb

Snør, slapps å skit her i grenland i kveld...

Men nå gutter... skal Auto´n ut på middag....Polo og mr malibu.... kommer vel til å :puke: i kveld ....Gratis .....kan fort bli mye da.....

:D

Kanon!

Sittet opptatt hele helga med CV skriving, klagebrev til Telenor (Gud jeg hater det firmaet) og masse annet byråkratisk driiiiit. Så nå tror jeg at jeg skal ut å skru ut noe interiør på T/Aen etterpå for å få et lite avbrekk.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er detta for noe? Kit car eller noe? Ligner veldig på en bil jeg så i cannonball run hvis ikke jeg tar helt feil.

Gutten min......:spin

Her tror jeg du bør GOOGLE litt!

Lola T70 er storebror og var arvtageren til GT40....

Denne gule er bygget på fabrikken i senere tid men gate tilpasset, regga 93 i Sverige....

:D

Kompis som har denne....Går billigt nå....DØ girkasse....:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg du bør GOOGLE litt!

Lola T70 er storebror og var arvtageren til GT40....

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to: navigation, search

Enlarge

The Lola T70 was built for sports car racing, popular in the mid to late 1960's. Developed by Lola Racing Cars in 1965 in Great Britain, the T70 was made for endurance racing. In 1966, the open-cockpit Mk II version with a Chevrolet V8 engine was an entry in the CanAm series, winning five of six races during the year. In 1967, the T70 raced again but only won one race, outpowered by the newer McLaren made cars.

GT40 ? Google litt du :)

Bronco World 460, AFR225, NOVI2000, MegaSquirt

GearCalc

Lenke til kommentar
Del på andre sider