Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guttene på Auto´n har som slegga fortalte...

Hatt dugnad og vasket/spylt tak og vegger og gulv i verkstedet,

Gevinsten ble....

MYE lysere, vi drømmer om at sjefene finner det verdt å male hvit også!

Vi var på lokale restauranten i jveld ,der de hadde oktober fest helg, å serverte 3 klassiske tyske retter.... Var skikkelig godt!

Å gratis drikke....Så når jeg forlot guttene for en stund siden... ja da var de i form for å si det slik!

:D

Godt ikke jeg skal slite med de hodene og kroppene i morgen....:puke:

:D

Synd du måtte reise så tidlig Lefsa var jo jævlig elegant den plassen vi var på.

Meg å Kim`s og Mr.malibu susa litt rundt omkring å endte opp på en jævlig råå fest:cheers:

Så ringte Grevlingen å lurte på hvor vi var for han skulle komme han også, men etter en time så hørte vi ikke no så vi prøvde å ringe men ingen svarte. Litt etterpå ringte kjerringa hans og lurte på om jeg visste hvor han var for hu hadde jo kjørt helt fra Notodden for og hente`n. Da sa jeg at vi skulle gå og se etter han i tilfelle han lå borte i kjerra en plass.

Så vi tok oss en spasertur da og tror du faen ikke vi fant han a, innpakka på en trapp satt han å skalv akkurat som en liten snål Grevling unge med hetta tredd gått over skrull håret. Et rått syn mildt sagt.............:lol:

Men det pisset med å :puke: det slapp jeg hvertfall hadde kun litt vondt i hodet når jeg våkna i dag jeg da men etter litt :titties: så var alt iorden:cool:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bead, jeg har en kompis som har en 55 Buick Special, med en dårlig list på høyre bak dør, ser for meg at dette kansje var noe du kansje kunne fått den plan og fin igjen i det engelske hjulet ditt. Viss du har tynne trinser da?

Er ikke god å få tak i ny eller brukt denne her, pga Buick forandret jo på bilene hvert år helst.

Bilder skaffes viss det er mulig å gjennomføre.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt Lola-snacks fra fjorårets Nürburgringtur:

Nurburgring_fredag_225.sized.jpg

Nurburgring_loerdag_183.sized.jpg

Nurburgring_loerdag_227.sized.jpg

Nurburgring_loerdag_191.sized.jpg

Nurburgring_loerdag_364.sized.jpg

Mer bilder her: http://gallery.raboc.org/2005_Oldtimer_Grand_Prix

Bead-lock: Hva er prisen for den svenske vogna, egentlig? :)

Pris...

nå....

ødelegge gleden du.....:D

Stod på Bilsportgaragen i sommer med lappen 950.000 sek,

Hadde vist vært noen fra Gatebilgjengen og hatt veldig lyst på....:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg og Luzifer bare var transportører i denne saken....:D

MEN....

Ble det ikke fortalt at det var slike hull i blocka?

Så de jeg å, men regna jo med at de som handla viste hva de handla....??

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider