Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. kjøpe garage med leilighet/rom i eller på....:D

2 Kjøpe seg bil! :D

3.....sur kjerring?.... tuppen i rompa.....:D

1. det er planen.. ;) bare få slått meg til ro på sørlandet først(3 uker igjen til jeg flytter sørover nå)

2. japp.. litt gira på El Camino for tiden.. så vis man dukker over en billig sånn nærmere sommern så er det ikke umulig.. men må kjøpe meg ny bruksbil først.. :)

3. er ikke alle av det motsatte kjønn sure? :P

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. det er planen.. ;) bare få slått meg til ro på sørlandet først(3 uker igjen til jeg flytter sørover nå)

2. japp.. litt gira på El Camino for tiden.. så vis man dukker over en billig sånn nærmere sommern så er det ikke umulig.. men må kjøpe meg ny bruksbil først.. :)

3. er ikke alle av det motsatte kjønn sure? :P

Høres jo ut som en god plan det der :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det var BMW jeg tenkte på....

Å så skal de være like enkle og brukervenlige som en PowerGlide...

å den skal koste like lite....

:D

Så .... kom nå fram med hva sklags kasse du tenker på...brukervennligheten, og ikke minst... PRISEN!

Tror du har lest nokk av mine innlegg til å skjønne at jeg ikke akkurat er noen bmw fan.. så ja enig! du finner vell neppe en bedre kasse enn powerglide til "stripebruk" som er så billig, og så enkel å ha med å gjøre.. Hold inn transbreak knappen, slipp den, gir til 2nd gear.. and there you go!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har lest nokk av mine innlegg til å skjønne at jeg ikke akkurat er noen bmw fan.. så ja enig! du finner vell neppe en bedre kasse enn powerglide til "stripebruk" som er så billig, og så enkel å ha med å gjøre.. Hold inn transbreak knappen, slipp den, gir til 2nd gear.. and there you go!

:boxers

Bare erta du....:hondakick

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider