Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser der ja Erik, pyntet deg...ser så pen ut se :)

Ja pleier altid å pynte meg i garasjen jeg.... noooooottt.

Har no bilder med betydelig værre bekledning en det der da.

Så ser dere no møkkete fyrer i hullete klær og sko ja da er det trolig meg og Bead i arbe hehehe.

Blirre ete gilde hos deg i morra eller Bead Lock?

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja pleier altid å pynte meg i garasjen jeg.... noooooottt.

Har no bilder med betydelig værre bekledning en det der da.

Så ser dere no møkkete fyrer i hullete klær og sko ja da er det trolig meg og Bead i arbe hehehe.

Blirre ete gilde hos deg i morra eller Bead Lock?

Era

:D

MAT...

ALLTID!

men her eller litt lengre nord under broen...det vet vi først i morgen!

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ,det går mest i skrotum da...og du snakker vel av erfaring når du sier at bmw suger

japp... kan med hånda på hjerte si at bmw er gode biler å kjøre... men kvaliteten er laber.. så.. bmw suger.. bare synd dem ikke suger på samme måte som kvinnfolk.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enn bmw ja? anyday.. ;) men nicket ditt tilsier jo at du liker Skrot så.. ;)

HAHAHAH! mon tro om det er noen av moderatorene av dette forumet som er prøysere altså.. av smiliene så er det to bilmerker som blir nevnt.. og alle er vell en hyllest til bmw! eller dmw som jeg liker å kalle det (dumb man`s vehicle)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp... kan med hånda på hjerte si at bmw er gode biler å kjøre... men kvaliteten er laber.. så.. bmw suger.. bare synd dem ikke suger på samme måte som kvinnfolk.. ;)

Ååå det meste kan ordnes i/med en bimer. :D:D:D

Hilsen en som vurderer E30 som D.R.T racer (Dedicated Ring Toy)...

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ,det går mest i skrotum da...og du snakker vel av erfaring når du sier at bmw suger

Hm... nå her jeg vel fått nesa ned i det der BMW greiene dupere enn de fleste....

Er vel ikke at det er så f....nna mye bedre, men konstruktørene tenker kanskje litt morsommere enn Mazda:puke: konstruktørene f.eks...

Viste dere at ALLE mazta 6 kommer til å skifte dører, panser, baklyke/lokk og fått nye bakskjermer innen de er 5 år gamle.....?

Å hvor er de produsert??

JO... på FORD FABRIKKEN!:puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider